Третій серед рівних — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Третій серед рівних

Фондовий ринок
990
Німецький виробник Daimler і франко-японський альянс Renault-Nissan оголосили про стратегічний альянс. Новий альянс, продажі якого можуть скласти 7,68 млн. автомобілів на рік, стане третім у світі після автомобільного концерну Volkswagen-Suzuki (8,59 млн.) і японського автовиробника Toyota Motor (7,81 млн.).
На авторинку утворюється новий альянс. Renault і Nissan отримають 1,55% акцій Daimler кожна, а німецький концерн, у свою чергу, стане власником 3,1% пакета акцій французько-японської групи. При цьому Renault домовилася незалежним чином обміняти з Nissan 1,55% акцій Daimler на 2% акцій Nissan. Генеральний директор Daimler Дітер Цетше і глава Renault Карлос Гон створять комітет із 12 осіб, який буде здійснювати нагляд за проектами партнерів.
Альянс Renault-Nissan і Daimler оголосив про широке стратегічне співробітництво, яке дозволить обом групам швидко отримати прибуток від низки проектів, а також поділитися кращими напрацюваннями та досвідом. Президент альянсу Renault-Nissan Карлос Гон заявив, що за п'ять років економія для Renault-Nissan може скласти до EUR2 млрд. Дітер Цетше заявив, що Daimler сподівається заощадити витрати на "ту ж суму", що і Renault-Nissan.
Учасники нового альянсу мають намір разом створити наступне покоління моделей Smart Fortwo і Renault Twingo. Модель, яка змінить теперішній Smart Fortwo, новий Smart з чотирма сидіннями і Renault Twingo наступного покоління будуть побудовані на базі спільно розробленої платформи. Всі автомобілі будуть істотно відрізнятися один від одного за дизайном. Основною характеристикою нової платформи стане єдиний задній привід, якиий зараз використовується на автомобілях Smart. Старт продажів нової моделі з традиційним та електричним силовими агрегатами запланований на 2013 р.
Ще одним спільним проектом нового альянсу стане розробка дизельного і бензинового двигунів, які можуть використовуватися на новій моделі Smart і Renault Twingo, а також бути адаптовані і змінені у відповідності з характеристиками нового покоління компактних автомобілів преміум-сегменту Mercedes-Benz. Альянс Renault-Nissan надасть 3 - і 4-циліндрові бензинові та дизельні двигуни групі Daimler, яка їх надалі адаптує і модифікує, щоб вони відповідали характеристикам Mercedes.
Така співпраця має бути вигідною для обох сторін: Daimler зможе використовувати двигуни альянсу Renault-Nissan і використовувати додатковий потенціал продажів для майбутньої лінійки преміум-компакт-карів від Mercedes-Benz, а альянс Renault-Nissan раціоналізує використання своїх потужностей. У свою чергу Daimler надасть свої двигуни підрозділу Infiniti. Йдеться про 4 - і 6-циліндрові бензинові та дизельні двигуни.
Підрозділ комерційних автомобілів Mercedes-Benz Vans розширить свою пропозицію до зовсім нового сегмента entry до 2012 Технічна база цього автомобіля перейде від Renault і буде виготовлятись у французькому місті Мобеж.
Крім того, автовиробники будуть спільно використовувати окремі компоненти силових агрегатів, щоб розширити пропозицію середньорозмірних однооб'ємників. Це буде включати в себе малі дизельні двигуни і коробки передач, які Daimler отримає від альянсу Renault-Nissan для своєї моделі Mercedes-Benz Vito.
Члени нового альянсу розраховують, що їх співпраця в галузі двигунів повинна забезпечити збереження і чітке розділення індивідуальностей марок і продукції, і в той же час надавати висококонкурентну структуру витрат.
По-перше, високий рівень стандартизації не важливих для індивідуальності марки деталей принесе обом партнерам значну економію.
По-друге, роздільне використання брендових технологій гарантує дотримання спеціальних вимог кожної марки. Компанії мають намір співпрацювати в таких регіонах світу, як США, Китай і Японія. Renault, Nissan і Daimler вивчать можливість також спільних розробок технологій, що стосуються електромобілів і акумуляторів.
Керівники компаній говорять про блискучі перспективи нового альянсу. "На сьогодні ми зміцнюємо нашу конкурентоспроможність у сегменті малих і компактних автомобілів і зменшуємо викиди CO2 - і те й інше на довгочасній основі. Ми знаємо, що здатні створювати продукцію, відповідну маркам, на спільних платформах. На індивідуальності кожної марки це не позначиться", - говорить гендиректор Daimler Дітер Цетше.
Президент альянсу Renault-Nissan Карлос Гон заявив, що його компанія знає, як успішно працювати у партнерстві, і що цей досвід вкрай цінний в нинішніх умовах глобалізації світового автопрому. "Ця угода збільшить наше стратегічне співробітництво і створить довгочасні цінності для обох сторін, так як ми працюємо над розширенням і зміцненням нашої продуктової пропозиції, прибутково використовуючи всі доступні ресурси і розробляючи інноваційні технології, які будуть затребувані в наступному десятилітті", - говорить Гон.
Аналітики також кажуть про вигоди нового альянсу. "На перший погляд, Daimler виграє від угоди більше, ніж інші, тому що отримує доступ до технологій економічних невеликих автомобілів Renault", - вважає Майк Тіндалл з Nomura Securities.
Дмитро Бондаренко
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас