Реклама гарно себе показує — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Реклама гарно себе показує

624
Другий за розміром продавець ТБ-реклами сейлз-хаус "Інтер-реклама" ("Інтер", НТН, "Мегаспорт", К1, К2, Enter Music, Enter Film, MTV Ukraine) в альянсі з ТРК "Україна" вже в січні показали високу заповнюваність ефіру. Так, вже в третій тиждень місяця (18-24 січня) "Інтер", НТН і К1 досягли 100%, а "Україна" - 99% (дані не враховують політичну рекламу). "Таку рекламну активність ми бачимо вперше за останні років десять", - говорить директор медіаагентства Mindshare Валерій Варениця.
Показники каналів неофіційного альянсу сейлз-хаусу StarLight Sales (ICTV, "Новий канал", СТБ, "Перший канал. Усесвітня мережа", М1, М2 і QTV) і групи "1+1" ("Студія 1+1", ТЕТ і "Кіно") дещо нижчі, але також досить високі для січня. "Ми цінуємо канали, які обслуговуємо, і не готові продавати їх так дешево, як наші колеги", - пояснив директор StarLight Sales Андрій Партика. За словами керівника департаменту продажів ТРК "Україна" В'ячеслава Булавіна, ціни на поточний рік були збережені на рівні минулого, а деякі клієнти навіть отримали дефляцію при розміщенні в січні: "Агентства і клієнти добивалися знижених цін, мотивуючи це тим, що криза ще не минула".
Та судячи з січня і заявок на лютий, аби уникнути браку ресурсу, ціни потрібно було підняти мінімум на 30%, вважає Булавін. "У лютому ми також чекаємо заповнюваності на рівні 95%. Це означає, що ми теж недооцінили попит і будемо змушені підвищити ціни", - сказав Партика. За його оцінками, в цілому в 2010 році зростання бюджетів рекламодавців складе 30-40% в гривневому вираженні.
Тим не менше в сейлз-хаусах розраховують, що в лютому з'являться нові рекламодавці, що змусить частину клієнтів перейти на дорожчі типи розміщення реклами. "Більшість клієнтів 'Інтер-реклами' і ТРК 'Україна' в січні купували рекламу по низькопріоритетному розміщенню (НПР; передбачає 50-процентну знижку за нефіксоване місце в рекламному блоці. -ред.)", - відзначає Андрій Партика. За словами директора "Інтер-реклами" Олега Павленка, всього по НПР в січні було продано близько 30-40% ресурсу. Агентства готові до такого повороту подій. "У січні всі наші клієнти розміщувалися лише по НПР. Але ми розуміємо, що вже в лютому частка НПР буде значно нижчою", - говорить директор медіаагентства ZenithOptimedia Денис Сторожук.
На подальше підвищення цін впливатимуть і умови угод в рамках альянсів. Найменш регламентовано альянс "Інтер-реклами" і ТРК "Україна": якщо рекламодавець укладає ексклюзивну угоду з "Інтер-рекламою", "Україна" дає знижку 15%. При цьому "Україна" може знизити ціну на 5%, навіть якщо основний бюджет йде на канали конкурентів. В той же час, як стверджують джерела, знайомі з умовами угод, ціни на "1+1" в середньому на 20% нижчі, ніж на каналах StarLight Sales. При цьому ексклюзивний клієнт StarLight Sales може купити в "1+1" лише 23% рейтингів (аудиторія - люди 14-49 років), інакше він втрачає знижку за ексклюзив, що становить 30% від прайсової вартості.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас