"Російський алкоголь" зійшов з "Олімпу" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Російський алкоголь" зійшов з "Олімпу"

Аграрний ринок
1635
Найбільший російський виробник горілки - ДК "Російський алкоголь" - розірвав контракт з компанією "Олімпом" і створює в Україні власний дистриб'юторський підрозділ Premier Distribution Company. Група вже продає тут з 2005 року свою горілку "Зелена марка", а з цього року має намір вивести на ринок горілки Parliament і "Журавлі", розраховуючи за 1,5 роки зайняти 5% горілчаного ринку.
Про створення власного дистриб'ютора в Україні розповів гендиректор "Російського алкоголю" Карло Радікаті. За його словами, компанія зареєструвала дочірню структуру Premier Distribution Company (PDC) з офісом в Києві, яка безпосередньо працюватиме з місцевими дистриб'юторами. Директор з продажу й експорту "Російського алкоголю" Дмитро Жиздюк повідомив, що на сьогодні PDC отримує ліцензію в Україні й на повну силу запрацює з квітня цього року.
З 2005 року і до кінця минулого "Російський алкоголь" продавав в Україні свій бренд "Зелена марка" через систему продажів місцевих виробників горілки. Компанія займалася організацією постачань до Києва, де у неї був власний склад, з якого продукцію забирав український партнер. До 2007 року ним була "Баядера Імпорт" (продавала близько 5 тис. дал "Зеленої марки" за місяць), в лютому 2007 року ним став "Союз-Віктан" (до літа 2008 року - до 50 тис. дал за місяць), з початку минулого року продажами почав займатися "Олімп" (контракт розірвуть у жовтні).
Перехід на самостійну дистрибуцію в "Російському алкоголі" пояснили бажанням краще контролювати продажі - колишні партнери працювали за системою передоплати, формуючи обсяги закупівель на власний розсуд. У "Олімпі" на запит не відповіли.
ЗАТ "Група компаній 'Російський алкоголь'" створене у вересні 2003 року. Володіє лікеро-горілчаним заводом "Топаз" (Московська область), Сибірським ЛГЗ (Новосибірська область), Першим купажним заводом (Тула), "Ушба дистиллери" (Грузія) і "Браво Преміум". За даними російської дослідницької компанії "Бізнес Аналітика", за підсумками 2008 року група займала в Росії 10,8% ринку міцного алкоголю за вартістю. 100% володіє польський виробник горілки Central European Distribution Corporation (CEDC).
"Крім 'Зеленої марки', через PDC продаватимуться наші преміальні продукти - горілки 'Журавлі' і Parliament", - відзначив Жиздюк. За його словами, в 2009 році продажі "Російського алкоголю" в Україні склали "декілька сотень тисяч дал", а протягом найближчих півтора року компанія планує зайняти 5% ринку. За даними асоціації "Укргорілка", торік в Україні було продано 36,7 млн дал горілки. Таким чином, в "Російському алкоголі" розраховують продавати близько 1,8 млн дал.
Зараз, за підрахунками "Укргорілки", частка імпортної горілки в Україні складає близько 1% всіх продажів. А на частку основних виробників - Nemiroff, "Баядера Холдинг", "Імідж Холдинг" ("Хортиця"), ЛГЗ "Прайм" (компанія "Олімп") і "Союз-Віктан" - припадає 72% загального обсягу виробництва горілки - 42,4 млн дал.
Зайняти 5% українського ринку "Російському алкоголю" буде дуже непросто, упевнений директор "Укрюгторг" (дистриб'ютор Nemiroff в Одесі й області) Ігор Турлаков: "Зараз українські споживачі віддають перевагу вітчизняним маркам. І дистриб'ютори стануть докладати особливих зусиль для підвищення продажів 'Російського алкоголю', лише якщо бачитимуть, що компанія готова підкріпити свої амбіції значними вкладеннями". За оцінками учасників ринку, виробники горілки щороку витрачають на маркетинг $5-10 млн.
Простіше вибрати місцевого дистриб'ютора з FMCG-сектора, забезпечивши його ліцензією на торгівлю алкоголем, вважає комерційний директор УК Nemiroff Сергій Блескун: "Це дозволило б уникнути конфлікту інтересів з існуючими виробниками в рамках портфеля одного або декількох дистриб'юторів алкоголю". Гендиректор ТД "Хортиця" в Росії Сергій Величко відзначає, що за моделлю, вибраною "Російським алкоголем" в Україні, працюють більшість горілчаних компаній. "Нам же здається ефективнішою наша модель створення власних торгових домів, які контролюють весь ланцюжок руху продукції від заводу до споживача. Але це обійдеться в декілька мільйонів доларів", - говорить він.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас