Іноземні автовиробники поводяться все агресивніше на ринку США — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Іноземні автовиробники поводяться все агресивніше на ринку США

438
Іноземні автовиробники дотримуються усе більш агресивної маркетингової стратегії на ринку США. У боротьбі зі своїми місцевими конкурентами вони розміщують рекламні ролики під час трансляції фінального матчу Національної футбольної ліги.
Так, 7 лютого, в так звану неділю Супер Боула (гра за звання чемпіона НФЛ), десятки мільйонів любителів американського футболу побачать рекламні ролики від щонайменше чотирьох закордонних автовиробників. Більшість автомобільної реклами під час трансляції матчу розмістили компанії Volkswagen, Hyundai Motor, Honda Motor і Audi. Вперше свою рекламу на Суперкубку розмістить відносно невеликий гравець на авторинку США Kia Motors America.
Подібна реклама коштує дуже дорого, проте в даний час і Kia Motors може дозволити собі такий маркетинговий крок. За даними дослідницької компанії Autodata, південнокорейський бренд добився торік збільшення своєї частки на ринку США на 9,8%.
В 2009 році Hyundai також скористалася раптовим виходом найбільшого американського автовиробника General Motors з "Великої гри" і викупила два рекламні ролики на Суперкубку. Це допомогло компанії запустити свою програму підтримки покупців, що гарантує їм повернення куплених авто в разі втрати роботи протягом року після його придбання. Під час майбутнього Супер Боула Hyundai також розмістить 2 рекламних ролика.
В свою чергу і бренд Volkswagen повернувся в Супер Боул після 9-річної перерви. Реклама VW представить 13 різних моделей німецької компанії і спробує переконати американців, що лінія його автомобілів набагато ширша за всюдисущого "Жука". Торік цей автовиробник витратив на рекламу в США на 4% більше, ніж в 2008, внаслідок чого витрати на просування зросли до $200,5 млн., а в поточному збільшаться на "значно більшу" суму. "Всі знають про Volkswagen, але більшість людей знайома з однією або двома нашими моделями", - говорить віце-президент із маркетингу Volkswagen в США Тім Елліс (Tim Ellis).
Тим не менше, навіть така подія національного масштабу як Супер Боул не застрахована від кризи. За право розмістити ролики під час трансляції, яку дивляться до 100 млн. глядачів США, торік великі автомобільні компанії заплатили близько $18 млн., що значно менше від рекордних $26,4 млн., витрачених в 2005 році. Не дивлячись на збільшення кількості автовиробників, що розмістилися в Суперкубку цього року, багато з великих компаній, у тому числі Toyota Motor і General Motors, залишилися на лаві запасних. Американська компанія залишила Суперкубок торік через фінансові труднощі, а для Toyota "Велика гра" не узгоджується з її маркетинговою стратегією.
Що стосується вартості розміщення реклами, то за 30 секунд під час трансляції Суперкубка автовиробникам довелося заплатити від $2,5 млн. до $2,9 млн.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас