"Україна" зайняла аудиторію — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Україна" зайняла аудиторію

695
Телеканали, що зробили ставку на молоду аудиторію, виявилися у виграші - торік найбільше зростання показали "Україна" і телеканали підприємця Віктора Пінчука. Причому останні, що користуються найбільшою популярністю серед молодої аудиторії, виявилися найпривабливішими і для рекламодавців, відзначають в агентствах. Найбільші ж канали - "Інтер" і "Студія 1+1" - навпаки, втратили аудиторію, і в майбутньому вона лише скорочуватиметься, впевнені експерти.
Проривом 2009 року можна назвати телеканал "Україна" - з шостого місця він піднявся на третє, збільшивши частку аудиторії з 7,24% до 8,52% (люди старші 18 років, які мешкають в містах з населенням понад 50 тис. осіб), відзначається в даних GFK Ukraine. "Ми розробили стратегію розвитку в 2007 році й рухалися у напрямі побудови загальнонаціонального каналу, який міг би дзеркально відображати суспільні інтереси", - пояснює гендиректор "України" Вальдемар Дзікі. Показники телеперегляду покращилися завдяки деяким вдалим проектам телеканалу. "Наприклад, програма 'Народна зірка' пройшла з часткою аудиторії від 10% до 16% при середній частці каналу близько 8%", - відзначив він.
Зросла популярність і каналів ICTV, "Новий канал" і СТБ, що входять до холдингу StarLightMedia (SLM) Віктора Пінчука. Причому не лише за загальною аудиторією (люди старші 18 років), але і за комерційною (аудиторія, по якій продається реклама на каналі) - 14-49 років. За цим показником частка "Нового каналу" зросла з 12,55% до 13,23%, а СТБ обігнав ICTV, збільшивши її з 8,46% до 9,28%. Керівник SLM Олександр Богуцький пояснює зростання показників успіхом проектів "Україна має талант", "Фабрика зірок", "Танцюють всі" та інформаційних програм.
Втім, зростання частки телеперегляду не завжди означає пропорційне зростання рекламної виручки. "Збільшення доходів каналів відбувається, якщо зростає не загальна, а комерційно вигідна аудиторія, наприклад, люди у віці 18-50 років", - говорить гендиректор рекламної групи Publicis Groupe Ukraine Олег Попенко. За його словами, торік для рекламодавців найбільший інтерес становили канали холдингу Віктора Пінчука. "В цих каналів найбільша концентрація цільових аудиторій переважної більшості брендів, зокрема, наших рекламодавців", - відзначає Попенко.
На фоні зростання "України" і SLM два найбільші канали - "Інтер" і "Студія 1+1" - навпаки, знизили показники. Частка "Інтеру" за аудиторією старше 18 років знизилася з 21,02% до 19,68%, а "1+1" - з 11,88% до 8,98%. Більше того, "1+1" показав падіння аудиторії по своїй комерційній аудиторії (люди у віці 18-54 років) - з 10,89% до 9,21%. В результаті канал опустився з другого на четверте місце. Але втрата аудиторії загальнонаціональними каналами - світова тенденція, відзначає Вальдемар Дзікі. "У всьому світі загальнонаціональні канали втрачають глядача, який вважає за краще дивитися тематичні і нішеві канали. В майбутньому ця тенденція в Україні лише посилиться", - вважає він.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас