327
Heineken купує пивний бізнес мексиканської FEMSA за 5,3 млрд євро
— Фондовий ринок
Голландський пивоварний концерн Heineken NV підписав угоду про придбання пивного бізнесу мексиканської корпорації Fomento Economico Mexicano SAB (FEMSA) шляхом обміну акціями. Вартість операції оцінюється в 5,3 млрд євро, повідомляється в сьогоднішньому прес-релізі Heineken.
Голландська компанія отримає 100% пивного бізнесу FEMSA в Мексиці плюс решту 83% пивного бізнесу FEMSA в Бразилії, якими Heineken ще не володіє. Натомість мексиканська компанія після завершення всіх етапів операції отримає 20% частку участі в Heineken Group.
На підставі біржової вартості акцій Heineken NV на 8 січня 2010р. капіталізація пивного підрозділу FEMSA оцінюється у 3,8 млрд. євро. Загальна вартість пивного бізнесу FEMSA з врахуванням боргу і пенсійних зобов'язань оцінена, виходячи з параметрів операції, в 5,3 млрд євро.
В жовтні 2009р. Fomento Economico Mexicano SAB, що володіє також бізнесом із розливу напоїв і роздрібним бізнесом, виставила на продаж свої пивні операції. Спочатку на їх купівлю претендували три великі пивоварні корпорації - SABMiller, Heineken і японська Kirin Holdings. За повідомленнями джерел, SABMiller днями прийняв рішення вийти з переговорів, залишивши пропозицію Heineken поза конкуренцією.
Раніше виконавчий директор Heineken Жан-Франсуа Боксмеєр заявляв, що має намір скупити активи по всьому світу.
FEMSA займає друге місце на пивному ринку Мексики з часткою понад 40% і четверте місце на Бразильському ринку з часткою близько 7%. Компанія виробляє пиво під марками Carta Blanca, Tecate, Superior, Sol, Dos Equis та ін.
Heineken - третій в світі виробник пива за обсягами продажів. До портфелю брендів компанії входить 170 марок. Прибуток Heineken в 2008р. склав 14,3 млрд євро, чистий прибуток - 1 млрд євро.
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною