1443
Три причини падіння ринку аудіодисків
В 2009 році в США було продано 373,9 мільйони аудіодисків, що на 12,7 відсотка менше, ніж в 2008-у. Таким чином, з 2000 року ринок аудіодисків впав вже більш ніж на 50 відсотків, повідомляє Reuters із посиланням на дані компанії Nielsen SoundScan.
Головним чинником падіння, котре триває надалі, аналітики компанії називають розвиток онлайн-торгівлі музикою, інтернет-піратство, а також зростання популярності інших видів розваг, зокрема, відеоігор. Зростання легальних онлайн-продажів музичних треків в 2009 році склало 8,3 відсотка (більше мільярда треків), при тому що в 2008-у цей ринок виріс на 27 відсотків, а в 2007-у - на 45. Цілі альбоми в інтернеті купили 76,4 мільйони разів (зростання на 16,1 відсотка в порівнянні зі зростанням на 32 відсотки в 2008-у на 53 в 2007-у).
Найбільш продаваним артистом, на традиційних носіях, став Майкл Джексон (8,3 мільйона дисків). Як зазначають аналітики Nielsen SoundScan, якби б не його смерть, що спровокувала сплеск популярності до антологій його творчості, падіння ринку було б ще глибшим. На другому місці виявилась кантрі-співачка Тейлор Свіфт (4,6 мільйона дисків). На третьому місці виявилося перевидання дискографії The Beatles (3,3 мільйона дисків).
Що стосується окремих альбомів, найбільш продаваним в 2009 році виявився другий альбом Тейлор Свіфт "Fearless", що вийшов в 2008 році (і що зайняв тоді третє місце за цим показником). Другим за продажами виявився дебютний альбом зірки реаліті-шоу "Britain`s Got а Talent" Сюзан Бойл "I Dreamed A Dream", який вже шість тижнів лідирує в американських чартах. За цей час продано більше 3 мільйонів дисків.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною