181
Обсяг онлайн-покупок у Китаї в 2009 році досяг 36,6 млрд.
— Казна та Політика
В Китаї третій рік поспіль відзначаються високі темпи зростання у сфері онлайнових покупок, а обсяг операцій в 2009 році досяг 250 млрд. юанів (36,6 млрд.), що складає 1,97% від загального обсягу роздрібних продажів споживчих товарів у суспільстві. Такі дані містяться в дослідженні китайських соціологічних служб Ігуань і Айжуй.
За цими даними, кількість онлайнових клієнтів, як очікується, перевищить 100 млн. осіб, що складає 28,2% інтернет-користувачів, які здійснюють онлайнові покупки.
При цьому на ринку C2C (клієнт-клієнт) зберігається олігополія: абсолютну перевагу над конкурентами тримає сайт "Таобао", а ринок B2C (бізнес-клієнт) хоча і є набагато меншим, ніж C2C, демонструє вражаючі темпи зростання.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною