325
Нові заходи безпеки можуть зашкодити авіакомпаніям
— Казна та Політика
Посилення заходів безпеки в американських аеропортах після спроби підірвати літак, котрий прямував до Детройту, можуть зменшити попит на пересування повітрям, завдавши удару по індустрії авіаперевезень саме тоді, коли вона, здавалося, готова до відновлення, пише Reuters.
Міністерство внутрішньої безпеки США заявило, що підсилює заходи безпеки в аеропортах. Проте ці заходи аеропортами не обмежаться. Пасажирам можуть також заборонити протягом останньої години польоту вставати зі своїх місць і тримати будь-що на колінах.
Роберт Манн, консультант із авіакомпаній у фірмі R.W. Mann & Company, заявив, що авіакомпаніям слід стежити за впливом нових заходів на пасажирів бізнес-класу, які купують дорожчі квитки і літають частіше за пасажирів, що вирушають у відпустку. "Якщо ці заходи обернуться багатогодинним очікуванням в аеропорту, пасажирів бізнес-класу це не влаштує, - сказав Манн. - Вони або перестануть літати, або найматимуть приватні літаки, уникаючи авіакомпаній".
Заходи безпеки буде посилено тоді, коли великі американські авіакомпанії оголосили про відновлення попиту на польоти бізнес-класом. Компанія Delta Air Lines, що торік злилася з Northwest Airlines, в середині грудня заявила, що тенденції її прибутку в четвертому кварталі провіщають поліпшення в 2010 році.
Після спроби теракту Air Canada попередила пасажирів, які прямують до США, про можливі затримки і скасування рейсів, які можуть спричинити запізнення на пересадки. Компанія також рекомендувала обмежитися одним місцем ручної поклажі. На сайті Air Canada говориться, що нові правила, запроваджені американським Управлінням транспортної безпеки, також обмежують активність на борту літаків, що знаходяться в повітряному просторі США, що може негативно позначитися на обслуговуванні пасажирів.
Деякі авіакомпанії дійшли до того, що відключили всі розважальні системи, включаючи карти, на яких вказується місцезнаходження літака.
Заходи безпеки навряд чи помітно позначаться на прибутках поточного кварталу, до кінця якого залишилося менше тижня, проте можуть мати довгострокові наслідки. Пасажири, яким вже довелося змиритися як мінімум з п'ятьма підвищеннями цін на квитки цього року і додатково платити за такі послуги як перевірка багажу і хороші місця, можуть сприйняти нові обмеження як останню соломинку.
Майкл Бойд, президент компанії Boyd Group International, що спеціалізується на авіаційній аналітиці і консалтингу, заявив, що обмеження, що не дозволяють користуватися лептопом протягом останньої години польоту, негативно позначаться на регіональних рейсах, де година є значною частиною всього польоту.
Професор проблем міського транспорту в Університеті ДеПол Джозеф Швітерман зазначив, що вплив нових заходів безпеки, видно, буде помірним. "Якийсь ефект буде, але ми не знаємо, які будуть його масштаби, - сказав він. - Ми знов маємо справу з поєднанням високих цін на паливо та активним загостренням уваги на проблемах тероризму. Це тривожне поєднання".
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною