0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

Росія перерахувала Україні 150 млн руб. на програму льотних випробувань Ан-70


Росія перерахувала Україні 150 млн руб. на програму льотних випробувань Ан-70

Міністерство оборони Росії перерахувало Авіаційному науково-технічному комплексу (АНТК) ім. Антонова (Київ) 150 млн руб. на реалізацію програми льотних випробувань військово-транспортного літака Ан-70.

Як повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" керівник програми Микола Воробйов у вівторок, отримані українським партнером 21 грудня кошти виділяються російською стороною відповідно до підписаного в листопаді 2009 року доповнення до укладеного в 1993 році контракту між розробником і замовниками літака - військовими відомствами обох країн.

За його даними, обсяг державного фінансування російською стороною програми Ан-70 в 2010 році за держоборонзамовленням складе більше 500 млн руб., обсяг фінансування проекту на найближчі три роки передбачений у розмірі 2,4 млрд руб.

Як уточнив співрозмовник агентства, держфінансування програми Ан-70 українською стороною в 2009 році заплановано зі Стабілізаційного фонду в обсязі 170 млн грн. До теперішнього часу виділено 30 млн грн.

Воробйову важко уточнити планові параметри держфінансування програми на 2010 рік, а також загальну потребу в коштах на завершення державних випробувань.

В той же час він передбачає вірогідність перегляду сформованих кілька років тому фінансових параметрів програми.

"Не виключено, що у зв'язку з провальним фінансуванням програми цього року ми будемо змушені переглянути терміни завершення держвипробувань. Орієнтовно, це - 2012 рік", - додав Воробйов.

За словами співрозмовника агентства, запланована на кінець цього року нараду за участю замовників і розробника Ан-70, на якій планується вирішення питань узгодження тактико-технічного завдання (ТТЗ) на літак, продовження програми випробувань і ціноутворення, перенесено на другу половину майбутнього року.

"Українська сторона лише в грудні завершила офіційну процедуру підтвердження введення в дію підписаного в Москві в серпні протоколу про внесення змін до міжурядової угоди від 1993 року за програмою", - уточнив її керівник.

В серпні 2009 року Україна і Росія підписали протокол про внесення змін до "Угоди між урядом РФ і урядом України про подальшу співпрацю в забезпеченні створення, спільного серійного виробництва і постачань в експлуатацію оперативно-тактичного військово-транспортного літака Ан-70 і транспортного літака Ан-70Т з двигунами Д-27" від 24 червня 1993 року.

За документом, обидві країни продовжать спільну роботу зі створення і проведення випробувань військово-транспортного літака короткого зльоту і посадки Ан-70 і його модифікацій, у тому числі для цивільного використання, з двигунами Д-27. Сторони забезпечать фінансування спільної дослідно-конструкторської роботи зі створення літаків Ан-70, двигунів Д-27, бортових систем і матеріалів з бюджетів РФ і України.

Згідно із озвученими розробником даними, завершення держвипробувань і початок серійного виробництва Ан-70 були відкладені на 2011 рік. Потреба у фінансуванні на завершення держвипробувань оцінювалася в $132 млн.

За погодженими сторонами оцінками, обсяг витрат України і РФ на програму Ан-70 складає близько $1,5 млрд, потреба у фінансуванні для завершення НІОКР - близько $100 млн. Обсяг визнаної РФ в 2000 році заборгованості за роботи за програмою перед розробником літака АНТК ім. Антонова оцінюється в $48,2 млн. До теперішнього часу борг залишається не погашеним.

Модифікована під вимоги НАТО версія Ан-70 - Ан7Х розглядалася як базовий новий європейський середній транспортний літак, проте перевага була віддана А400М. Тим часом з різних причин спочатку заявлені раніше терміни виходу на ринок А400М також зміщуються, а в Європі вивчають можливість залучення Ан-70 до авіатранспортних операцій НАТО в перспективі.

Україна також заявила про готовність виведення на ринок в 2013 році комерційної версії Ан-70, яка може бути оснащена західною авіонікою.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування