380
Експерти закликають упорядкувати торгівлю в інтернеті
Федеральне об'єднання торговельно-промислових палат Німеччини (DIHK) закликає вжити термінових заходів для упорядкування торгівлі в інтернеті. Як відзначає в неділю, 6 грудня, агентство AFP, масове повернення клієнтами замовлених товарів перетворилося на серйозну проблему. За словами виконавчого директора DIHK Мартіна Ванслебена, клієнти все частіше користуються своїм правом повертати замовлену продукцію, яка після цього не може бути продана як новий товар і відправляється на звалище. В результаті фірми зазнають збитків.
Чинне законодавство є недосконалим, вважає експерт. Зараз клієнт має право протягом двох тижнів повернути отриманий товар. Це розповсюджується і на таку продукцію, як різдвяні, ялинкові та інші прикраси, а також на карнавальні костюми. Деякі замовники, скориставшись такими товарами, повертають їх, отримуючи назад гроші. Так само чинять, наприклад, і ті, хто замовляє зимові покришки перед поїздкою в гори, а після відпустки присилають їх назад. В зв'язку з цим Ванслебен звернувся до Єврокомісії із закликом розширити список товарів, що не підлягають поверненню.
Між тим експерти застерігають від шахраїв у сфері інтернет-торгівлі, що заманюють клієнтів у свої мережі великими знижками. Як повідомляє агентство dpa з посиланням на видання Computerbild, за допомогою професійної зробленої реклами, барвистих фотографій продукції і сертифікатів якості шахраї намагаються обдурити довірливих покупців. Проте їх головний трюк - занижені ціни. Нерідко мова йде про зниження в три рази.
Ще один прийом - клієнт має провести передоплату. Але замовлений товар він так і не отримає. Звернення в поліцію в цьому випадку практично марні: обдуривши пару десятків простаків, шахраї закривають фірму і тут же реєструють нову. Для запобігання подібному обману фахівці рекомендують скористатися послугами офіційно зареєстрованих пошукових машин для порівняння цін. Якщо на сайтах пропонують товари за ціною, значно нижчою від зареєстрованої пошукачами, то це мусить насторожити покупця. Експерти також нагадують, що товар у жодному випадку не слід оплачувати до його отримання.
За матеріалами: Deutsche Welle
Поділитися новиною