1799
Чому збільшився інтервал між поїздами в київському метро
Контрольне ревізійне управління встановило порушення при проведенні тендерних процедур, в результаті яких міському бюджету могло бути завдано значної шкоди. Про це заявив один з лідерів Блоку Віталія Кличка, лідер Української селянської демократичної партії Дмитро Андрієвський.
За інформацією опозиційного депутата, київська влада зробила спробу купити 100 вагонів для Київського метрополітену за сумнівною лізинговою схемою.
Ймовірні втрати міського бюджету через цю операцію, згідно з висновками КРУ, могли досягти 770 мільйонів гривень.
"Вартість одного вагону була завищена на 1,8 мільйона гривень. При цьому винагорода компанії за лізингові послуги становила б 590,8 мільйона гривень", - повідомив Дмитро Андрієвський.
На його думку, великі сумніви викликає законність перемоги в тендері компанії ТОВ "Укррослізинг". "Адже зареєстрована ця компанія була лише в січні 2009 року, а її статутний фонд в сумі 20,6 тисяч гривень явно не міг служити додатковим аргументом", - відзначив Дмитро Андрієвський.
"Не дивлячись на це, КМДА засвідчила результати тендеру, втягнувши місто в подальші судові з'ясування. І хоча столичний бюджет не зазнав втрат, кияни зараз відчувають на собі наслідки таких дій. Інтервали руху поїздів на лініях значно збільшилися, у тому числі і через брак нових вагонів", - підкреслив політик.
За матеріалами: УНІАН
Поділитися новиною
Також за темою
Імпорт електромобілів подвоївся: у серпні в Україну ввезено понад 9 тисяч авто — Митна служба
Зеленський підписав закон, що обмежує доступ до публічних реєстрів
Глобальний борг сягнув 250 трлн доларів
Які ціни на нерухомість у Львові у вересні 2025 року: вторинний ринок (інфографіка)
Банки знову віддадуть половину прибутку в держбюджет
Нардеп назвав суму збитків для України від початку війни