"Укрзалізниця" намагається заробити на лижниках — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укрзалізниця" намагається заробити на лижниках

956
"Укрзалізниця" хоче відкрити нові сезонні маршрути в Західній Україні для любителів гірськолижного спорту. Проте через непродуману маркетингову політику навряд чи послуга принесе прибуток монополістові, впевнені експерти.
Як повідомляється на сайті "Укрзалізниці", залізнична адміністрація збирається ввести низку нових туристичних маршрутів для охочих відвідати під час зимового відпочинку гірськолижні курорти Карпат. Мова йде про введення додаткових поїздів і рейкового залізничного транспорту, за допомогою якого до місця призначення можна було б дістатися безпосередньо, без пересадок. А для того, щоб прийняти остаточне рішення про доцільність додаткового сервісу, залізниця проводить анкетування своїх пасажирів на власному порталі.
"Результати опитування допоможуть проаналізувати необхідність введення туристичних маршрутів поїздів до гірськолижних курортів - Криниця, Закопане в Польщі, а також Ворохта, Яремче, Татарів у Карпатах, якнайкраще врахувати побажання пасажирів і створити для них максимально комфортні умови проїзду на відпочинок", - відзначають в "Укрзалізниці". Окрім питань про прихильність респондентів до активного відпочинку і про найбільш підходящий вид транспорту під час поїздки, залізниця допитується, чи цікава туристам послуга з подання спеціального туристичного поїзда з місцями для проживання в ньому з частковими зручностями.
Час для отримання додаткового заробітку і поліпшення свого іміджу вибраний "Укрзалізницею" цілком вдало, вважають представники турфірм. Так, за даними агентства "Тут і там", щороку гірськолижний курорт Буковель біля Яремче відвідують від 300 до 500 тис. туристів, а під час вдалого сезону кількість людей, які відвідали Карпати, сягала 1,5 млн. осіб. При цьому, за даними туроператорів, до 70% відпочивальників вибирають залізничний транспорт.
Проте експерти сумніваються в тому, що дії залізниці призведуть до бажаного ефекту - підвищення попиту на послуги та отримання додаткового прибутку. "Вважаю, що ініціатива з організації пасажирських поїздів до гірськолижних курортів Карпат досить правильна і може бути популярною серед пасажирів. В той же час в маркетинговому аспекті дії "Укрзалізниці" невчасні. По-перше, на початку листопада потрібно не проводити опитування на своєму сайті, а вже просувати на ринок нову послугу. По-друге, переконаний, що аудиторія сайту залізниць не є репрезентативною для даної послуги, тож керуватися даними опитування в організації нового сполучення просто некоректно", - відзначає директор Центру політичного і економічного аналізу Олександр Кава. На думку експерта, вже зараз необхідно доносити до споживачів інформацію про пропоновану послугу, вказуючи на переваги прямих маршрутів з Києва у Ворохту і Яремче перед традиційною пересадкою на автотранспорт в Івано-Франківську.
Зазначимо, невдалий досвід організації прямого залізничного сполучення у напрямі гірськолижних курортів Карпат "Укрзалізниця" вже мала кілька років тому. Залізниця організувала прискорене сполучення на сучасному рейковому автобусі польського виробництва між Львовом і Ворохтою через Івано-Франківськ. Його рейси були зручно зістиковані з рейсами швидкісних і пасажирських поїздів, які сполучають Львів з багатьма частинами України. Всупереч тому, що час шляху у цього автобуса був цілком конкурентоздатний перед автотранспортом, з часом послуга була скасована через брак попиту.
"Із опитаних нашим центром 300 відвідувачів гірськолижних курортів Карпат, тобто цільової аудиторії даної послуги, лише 11% сказали, що знали про курсування даного рейкового автобуса. Хоча після ознайомлення з інформацією про даний вид сполучення 45% респондентів відповіли, що скористалися б даною послугою, якби про неї знали заздалегідь", - підбиває підсумки Олександр Кава.
Катерина Гребеник
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас