Новый Интернет-сайт Кредитпромбанка — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Новый Интернет-сайт Кредитпромбанка

1465
Нещодавно було запущено новий сайт Кредитпромбанку www.kreditprombank.com.. Про особливості, а також сервіси нового сайту розповів директор департаменту розвитку каналів продажу банку Віталій Шулепов.
Віталій, чим же відрізняється новий сайт від попереднього?
Новий сайт кардинально відрізняється не тільки оновленим дизайном. Під час розробки сайту ми прагнули запропонувати користувачам інтуїтивно зрозумілу й просту навігацію, а також лаконічний дизайн, не переобтяжений рекламними банерами та посиланнями. До того ж, на сайті маса корисних для клієнтів інтерактивних сервісів: порівняння платіжних карток, підбір грошового переказу, відповідного депозиту, платіжної картки та багато іншого.
На кого орієнтований новий сайт?
Сайт створений як для існуючих клієнтів банку, так і для нових користувачів. Ресурс розрахований у першу чергу на нас з Вами – приватних клієнтів, охочих підібрати для себе саме той банківський продукт, який Вам підходить.
Якщо клієнт не дуже обізнаний з банківськими продуктами, як він зможе підібрати те, що йому потрібне?
Сервіси підбору й порівняння продуктів дуже прості. Є також калькулятори, за допомогою яких, наприклад, можна підрахувати прибутковість за депозитом або вартість відправки переказу в країну, що Вас цікавить. До того ж на сайті є інтерактивний помічник, який завжди готовий допомогти й запропонувати відповідне Вам рішення або продукт.
Це цікаво. Багато зарубіжних банків пропонують клієнтам можливість повноцінного замовлення банківських продуктів без відвідин банку. Чи можливе таке на новому сайті?
На жаль, законодавство нашої країни не дозволяє зовсім не відвідувати фінансову установу для оформлення того або іншого банківського продукту. Хоча ми намагались максимально спростити процес обслуговування. Тепер Ви зможете замовити послугу, що Вас цікавить, заповнивши анкету на сайті або зателефонувавши до інформаційного центру банку, а відвідавши відділення, клієнту залишається лише підписати необхідні документи й отримати продукт. До того ж, при замовленні банківських продуктів через сайт, Ви отримаєте додаткові бонуси у вигляді знижок на оформлення продуктів або підвищений відсоток за депозитним вкладом, а також значно економите свій час.
Так, це зручно! Але чи буде це працювати?
Ми запустили даний сервіс в тестовому режимі для депозитних вкладів на попередній версії сайту і лише за перший місяць клієнти оформили заявок на депозитні вклади на загальну суму в декілька мільйонів гривень. Ми розраховуємо, що на новому сайті клієнти замовлятимуть не тільки оформлення вкладів. На щастя, перелік інтерактивних форм замовлення продуктів припускає можливість отримати більшість існуючих послуг, а це й платіжні картки, зливки банківських металів, монети, і ряд інших продуктів.
Але якщо клієнт все-таки не зміг знайти інформацію, що цікавила його, на сайті банку. Як він зможе її отримати?
Крім стандартного пошуку, на сайті передбачена функція зворотного зв'язку. Заповнивши невелику форму, клієнт вказує зручний для нього час дзвінка й працівник інформаційного центру зателефонувавши йому, відповість на питання, що цікавлять клієнта. До того ж, клієнти можуть оцінити якість обслуговування в наших відділеннях, залишити відгук або рекламацію, а також поставити питання фахівцеві банку.
Отримання зворотного зв'язку дійсно важлива функція. Ви згадували, що сайт орієнтований на приватних клієнтів, чи не стане це проблемою для підприємств й організацій?
У жодному разі! Адже наш сайт складається з трьох основних розділів. Один з них присвячений роздрібним клієнтам, другий – малому бізнесу, третій – корпоративним клієнтам. У кожному розділі достатньо корисної інформації про банківські продукти й послуги, а також інтерактивних модулів: калькуляторів, форм порівняння й підбору. Кожен клієнт без зусиль зможе знайти інформацію, що його цікавить.
Дійсно, новий сайт Кредитпромбанку має достатньо сервісів для зручності клієнтів. Скажіть, а яка основна ідея дизайну сайту? Адже новий сайт відрізняється від стандартного уявлення про сайти банків.
Так, дійсно, новий сайт дещо незвичний з погляду стандартів дизайну банківських сайтів і ми, в першу чергу, дякуємо за цей нестандартний підхід розробнику сайту компанії "KENSU Interactive". Оновлюючи представництво банку в мережі Інтернет, ми хотіли ще раз показати, що Кредитпромбанк це консервативний фінансовий інститут, який динамічно й послідовно розвивається.
У кожному розділі сайту знаходяться великі промо-блоки, що розповідають про історію банківських послуг. Кредитпромбанк, дотримуючись кращих традицій банківської справи, удосконалює фінансові продукти, історія багатьох з яких обчислюється сторіччями. Так само, як майстер з простих речей робить шедевр, так і ми пропонуємо для наших клієнтів рішення, які принесуть їм успіх. Адже девіз Кредитпромбанку – "Успіх у майстерності".
Дякую Вам, Віталій, за Ваше інтерв'ю. Бажаю успіху і процвітання Кредитпромбанку та його клієнтам.
За матеріалами:
Кредитпромбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас