Великобританія критикує план Magna та Сбербанку щодо придбання Opel — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Великобританія критикує план Magna та Сбербанку щодо придбання Opel

Фондовий ринок
455
Великобританія ставить під сумнів життєздатність плану канадської компанії Magna і російського Сбербанку щодо придбання Opel, підрозділу General Motors, пише газета Financial Times з посиланням на лист міністра бізнесу і підприємництва Великобританії Пітера Мандельсона.
У посланні, адресованому уповноваженому Єврокомісії з питань конкуренції Нілі Крос, говориться, що план, запропонований Magna, занадто дорогий, не враховує інтереси виробництва і "підданий політичному втручанню".
"Ми вважаємо, що так і не було продемонстровано з усією визначеністю, що пропозиція Magna є найбільше комерційно успішною", - сказано в листі Мандельсона.
Британський міністр закликав Єврокомісію втрутитися для того, щоб "забезпечити ухвалення рішення комерційно обґрунтованого, а не заснованого на політичному втручанні та субсидіях".
Профспілки і представники влади у Великобританії, Іспанії та Бельгії звинуватили Magna у тому, що її план передбачає більш істотні скорочення на заводах саме в цих країнах на противагу менш ефективним, на їхню думку, заводам у Німеччині, яка надасть автовиробникові допомогу в розмірі 4,5 млрд євро.
Ця сума, на думку британського міністра, значно завищена. Так, план порятунку автогіганта, запропонований інвестиційною групою RHJ International, дешевший на 1,3 млрд євро. У випадку, якби Opel залишався під контролем GM, німецький уряд міг би заощадити 2 млрд євро.
"Потужності на високоефективних заводах у Великобританії та Іспанії будуть недозавантажені, віддається перевага використанню інших, менш ефективних заводів GM", - заявив Мандельсон.
Уряд Німеччини активно лобіював консорціум Magna і Сбербанку як основного претендента на дочірнє підприємство GM, оскільки саме Magna з російським партнером погоджувалися на мінімальне скорочення штату компанії в Німеччині.
На початку вересня GM оголосив про продаж 55% акцій Opel канадсько-російському консорціуму. При цьому 35% акцій Opel залишаться в GM і 10% - у його працівників.
Magna і Сбербанк повідомили після оголошення про угоду про намір скоротити на заводах Opel 10,5 тис. робочих місць (з них 4 тис. - у Німеччині) з більше 50 тис. наявних на теперішній момент (половина цієї кількості - у Німеччині).
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас