Шампанське через кризу майже не купують — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Шампанське через кризу майже не купують

1085
Глобальна фінансово-економічна криза відбилася на бізнесі найбільшого у світі виробника шампанського - концерну LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), який об'єднує компанії-виробники елітної косметики, парфумерії, одягу та аксесуарів. Його прибуток від продажу шампанських вин Dom Perignon і Veuve Clicquot у першому півріччі 2009 року скоротився на 41 відсоток, повідомило агентство AP. Ще гірше йдуть справи із продажем прикрас і дорогих годинників. У цьому сегменті компанія зазнала серйозних втрат, заробивши на 73 відсотка менше. Усього чистий прибуток французького концерну скоротився на 23 відсотка і склав 687 мільйонів євро.
Причина настільки невтішних показників, на думку голови LVMH Бернара Арно, полягає в різкому зменшенні обсягів складських запасів товарів його концерну, що збуваються через треті фірми. Продажі товарів, збутом яких займається безпосередньо LVMH, навпаки, залишилися на колишньому рівні. А оборот і прибуток від продажів модного одягу та виробів зі шкіри, що випускаються під марками Louis Vuitton, Givenchy і Marc Jakobs, найближчим часом можуть навіть незначно підвищитися. У перші шість місяців цього року загальний оборот концерну LVMH виріс на 0,2 відсотка, склавши 7,81 мільярда євро, тоді як його оперативний прибуток скоротився на 12 відсотків - до 1,36 мільярда євро.
І проте, Бернар Арно налаштований оптимістично. "Ми вступаємо в друге півріччя із упевненістю у власних силах", - заявив голова LVMH агентству AP. Хоча перспективи на весь рік розкривати не став. У планах концерну - розробка нових товарів і відкриття нових ринків, що, на думку Арно, дозволить забезпечити товарність виробництва.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас