Аналітики: Машинобудівний сектор сповнений оптимізму — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Аналітики: Машинобудівний сектор сповнений оптимізму

997
За результатами діяльності компаній машинобудівного сектору в першому кварталі 2009 аналітики Foyil Securities поновили свої прогнози на 2009 рік. В результаті погіршення попиту на продукцію машинобудівного комплексу випуск машинобудівної продукції українськими компаніями за перші три місяці скоротився на 54.6% у порівнянні до першого кварталу 2008 року.
"В наслідок сповільнення економічного зростання в Україні більшість компаній були змушені скоротити штат працівників на 10-20% та знизити заробітну плату на 30-50%. Це був крок до зменшення виробничих витрат у відповідь на знижений попит. Падіння цін на сталь на 40% на внутрішньому ринку також дозволило компаніям суттєво зменшити вартість виробництва, оскільки сталь займає до 80% собівартості продукції. Це створило більш сприятливі умови для експорту української продукції закордон.", - коментує Руслан Патлавський, аналітик Foyil Securities.
Девальвація гривні на 45% по відношенню до американського долара в четвертому кварталі 2008 року додатково підсилить експортний потенціал товарів машинобудування впродовж 2009 року. Як наслідок аналітики Foyil Securities очікують, що скорочення загального випуску машинобудівної продукції зменшиться до -25% в 2009 році по відношенню до минулого року.
Аналітики Foyil Securities виділяють "Мотор Січ", Сумське НВО ім. Фрунзе та Крюківський вагонобудівний завод , як компанії, які, за їхніми прогнозами, повинні показати кращі виробничі результати, ніж їхні прямі конкуренти на внутрішньому ринку цього року.
"Портфель замовлень у 450 млн. американських доларів на 2009 рік повинні дозволити "Мотор Січі" збільшити дохід від реалізації продукції авіаційного машинобудування на 25% в порівнянні з минулим роком. Зростаюча географічна диверсифікація продажів компанії завдяки збільшенню кількості замовлень з Індії, Китаю, Ірану та африканських країн, дозволить Мотор Січі менше покладатись на Росію як ключовий ринок збуту в 2009 році.", - зазначає Руслан Патлавський.
За інформацією від керівництва Сумського НВО ім. Фрунзе, обсяг їхнього портфелю замовлень на 2009 рік досягнув близько 600 млн. американських доларів, що передбачає зростання на 37% у порівнянні до 2008 року.
"Сумське НВО ім. Фрунзе повинно стати однією з ключових компаній при модернізації української газотранспортної системи (ГТС) у 2010-2016 рр., що, згідно з нашими прогнозами, повинно принести 630 млн. американських доларів доходу від реалізації обладнання для компресорних станцій протягом наступних семи років", - вважає аналітик.
Найбільшою конкурентною перевагою Крюківського вагонобудівного заводу на внутрішньому ринку є довгостроковий контракт з Укрзалізницею на постачання пасажирських вагонів. У 2009 році компанія планує поставити 200 пасажирських вагонів Державній Адміністрації залізничного транспорту (Укрзалізниця), що повинно принести компанії близько 96 млн. американських доларів доходів цього року.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас