Росія цього року на пропаганду за кордоном витратить 1,4 млрд. дол. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Росія цього року на пропаганду за кордоном витратить 1,4 млрд. дол.

Казна та Політика
267
Субсидії на інформаційно-пропагандистський супровід зовнішньої та внутрішньої політики Росії і формування сприятливого образу країни за кордоном у бюджеті 2009 року збільшені більш ніж на 11,52 млрд. рублів (близько 350 млн. дол.).
Як повідомили УНІАН у прес-службі КПРФ, поліпшення російського іміджу збільшується цього року на 33,4% і буде коштувати російським платникам податків 45,92 млрд. руб. (близько 1,4 млрд. дол.). Основна маса цих коштів піде на субсидії державним засобам масової інформації. Зокрема, значні кошти одержать два державні інформаційні агентства - РІА "Новости" і ІТАР-ТАРС - їх субсидування збільшиться на 77,8% і досягне 3,8 млрд. руб. (близько 115 млн. дол.)
Збільшуються і фінансування телевізійних каналів і радіомовлення. Зокрема, субсидії ВДТРК (Всеросійська державна телевізійна та радіомовна компанія) для фінансової діяльності, "пов'язаної з виробництвом програмного продукту, наповненням ним теле-радіо ефіру і для забезпечення заходів щодо доведення продукту до глядачів" збільшено на 2,77 млрд. руб. (близько 83 млн. дол) - до 17 млрд. руб. (близько 515 млн. дол.)
При істотному нарощуванні видатків на інтернет- і телепропаганду, сильно урізані видатки бюджету на деякі державні друковані видання. Зокрема, субсидії на фінансування редакцій журналу "Російська федерація сьогодні" і "Парламентської газети" скоротили на 9,7 млн. руб. (близько 290 тис. дол.) - до 72,8 млн. руб. (близько 2,2 млн. дол.)
Загалом, видатки бюджету на поліпшення іміджу за допомогою друкованої продукції знизилися на 14,5% - до 3,3 млрд. руб. (близько 100 млн. дол.). Значну суму вирішено виділити і на організацію мовлення на іноземних мовах. Каналу "ТВ-Новини" виділили на створення і мовлення телевізійних каналів англійською, арабською та іспанською мовами, фінансування вирішено збільшити майже в 2 рази - до 7,4 млрд. руб. (близько 225 млн. дол.).
Відзначається, що в цілому зусилля з «настроювання російського іміджу» порівнянні з обсягами фінансування 82 регіональних програм зайнятості з бюджету. На ці цілі в балансі країни додатково зарезервовано 43,7 млрд. руб. (близько 1,32 млрд. дол.).
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас