Експерти: Світові видатки на рекламу скоротяться майже на 7% у 2009р — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти: Світові видатки на рекламу скоротяться майже на 7% у 2009р

218
Скорочення світових видатків на рекламу може виявитися гіршим, ніж очікувалося раніше. В 2009 році витрати на рекламу впадуть на 6,9% - до $453 млрд, у порівнянні зі зростанням на 1% в 2008 році, пише газета Financial Times з посиланням на прогноз корпорації Zenithoptimedia, одного із провідних гравців рекламного ринку.
Видатки на рекламу є барометром довіри до економіки, і їх зменшення буде свідчити про збереження негативних тенденцій, відзначається в статті.
Конкуренти Zenithoptimedia у березні опублікували більш оптимістичні прогнози: Group M очікує зниження видатків на рекламу цього року на 4,4%, Carat - на 5,8%.
Динаміка витрат на газетну рекламу буде найбільш похмурою, вважають аналітики. Видатки в цьому сегменті ринку скоротяться на 12%. Падіння витрат на рекламу в журналах і на радіо також буде виражатися двозначними числами.
Видатки на телерекламу знизяться всього на 5,5% завдяки значному зменшенню цін на її розміщення.
Частка інтернет-реклами продовжить рости і складе 12,1% від загальних рекламних видатків.
Найбільш стійким регіоном світу з погляду рекламного сектору виявиться Латинська Америка - видатки на рекламу скоротяться на 2%, а в Бразилії виростуть на 7%.
Країни Центральної і Східної Європи, для яких раніше прогнозувалося зростання рекламних витрат на 1,5%, зменшать подібні видатки на 13,9% в 2009 році. "Значні скорочення" очікують Росію, Україну, Угорщину і Туреччину, стверджує представник Zenithoptimedia Джонатан Барнард.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас