"Київський метрополітен" відзначає зниження активності рекламодавців через кризу
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" відзначає зниження активності рекламодавців щодо розміщення реклами в метро через фінансово-економічну кризу.
Про це на засіданні комісії Київської міської ради з транспорту та зв'язку сказав начальник підприємства Петро Мірошников.
"Ринок рекламний завмирає. Практично в нас в 2 рази по грудню місяцю зниження (кількості реклами)", - сказав він.
При цьому він підкреслив, що доходи підприємства не знижуються, оскільки метрополітен одержує фіксовану плату від рекламних агентів, що розміщують рекламу в метро.
У зв'язку із цим, Мірошников наполягає на необхідності підвищення Київською міською державною адміністрацією тарифів на розміщення реклами в комунальному транспорті.
Крім того, Мірошников повідомив, що при чинних тарифах на рекламу на комунальному транспорті прогнозований дохід підприємства від реклами в 2009 році складе 9,2 млн. гривень, тоді як при збільшенні тарифів дохід міг би скласти 40-50 млн. гривень.
Як повідомляло агентство, у листопаді "Київський метрополітен" попросив Київміськадміністрацію підвищити тарифи на розміщення реклами в комунальному транспорті з 1 січня 2009 року.
15 жовтня Київміськадміністрація підвищила тарифи на рекламу в метро і наземному громадському транспорті на 23,1-566,7%.
За матеріалами: Українські Новини
Поділитися новиною