На фоні кризи деякі галузі переживають бум — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На фоні кризи деякі галузі переживають бум

9897
Незважаючи на кризу кредиту і занепад споживання, кілька окремих галузей процвітають, повідомляє CNN Money. Найбільш успішними в період рецесії виявилися сім секторів: відеогри, косметика, утилізація відходів, продуктові напівфабрикати, дешева роздрібна торгівля, прикладна освіта і швидке харчування.
Хоча акції більшості виробників відеоігор упали, у багатьох з них росте обсяг продажів. За даними NPD Group, продажі відеоігор виросли в жовтні на 18%. Microsoft, що виробляє ігрові системи Xbox, побила всі рекорди продажів в "чорну п'ятницю" - традиційний у США день покупок після Дня Подяки наприкінці листопада: обсяг продажів перевищив торішній на 25%.
Голова Estee Lauder Леонард Лаудер (Leonard Lauder) стверджує, що в лихоліття жінки незмінно починають купувати більше губної помади. Справді, прибутки Estee Lauder виросли в останньому кварталі на 31%, а в той час як інші виробники косметики - Ulta та Avon - вимірювали зростання продажів у двозначних цифрах.
Виросли прибутки й у компаній утилізації відходів, таких як Allied Waste, Clean Harbors і Waste Management. Хоча деякі з них і знизили свої прогнози у зв'язку із загальним падінням споживчих цін, галузі сильно допомагає здешевлення палива і введення більш жорстких правил про захист навколишнього середовища.
Процвітає і галузь харчових напівфабрикатів. Так, доходи Kraft виросли в останньому кварталі на 7%, а обсяг продажів General Mills виріс на 14%.
Із всіх виділюваних Morningstar галузей промисловості, єдина, що закінчила рік у плюсі - дешеві магазини. Продажі лідера галузі Dollar Tree виросли в останньому кварталі на 6,2%, Family Dollar- на 2,1%, Wal-Mart's - на 3,4%.
Внаслідок зниження зайнятості, багато безробітних йдуть учитися в приватні мережі коледжів, такі як Strayer Education і Devry. Доходи Strayer виросли в останньому кварталі на 25%, Devry - на 21%, Apollo Group - на 13%.
Нарешті, популярними в умовах рецесії виявилися і гамбургери за ціною один долар. У той час як звичайні ресторани повідомляють про катастрофічне падіння споживання, а іноді і розоряються, рівень продажів McDonalds виріс у листопаді на 7,7%. Продажі Burger King та Subway теж значно виросли.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас