Експерт: Залучення китайських компаній до будівництва доріг в Україні недоцільно в умовах кризи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерт: Залучення китайських компаній до будівництва доріг в Україні недоцільно в умовах кризи

638
Залучення китайських підрядних компаній до будівництва автодоріг в Україні є недоцільним в умовах економічної кризи, вважає заступник генерального директора фінансово-промислової групи (ФПГ) "Альтком" (Донецьк) Михайло Ковальов, повідомляється на веб-сайті групи.
Так він прокоментував заяву голови Державної адміністрації автомобільних доріг України ("Укравтодору") Вадима Гуржоса про плани підписати контракт із China Road and Bridge Corporation (Китай) на будівництво ділянки великої кільцевої автодороги навколо Києва.
"Якщо мова йде про одержання інвестицій, то це одна справа. Але якщо в умовах фінансово-економічної кризи і скорочення обсягів замовлень для українських будівельників хочуть допомогти китайським конкурентам вийти на наш ринок, то тут важко говорити про державну політику", - відзначає М.Ковальов.
За його даними, китайська компанія веде переговори про вихід на український ринок уже близько двох років. При цьому заступник гендиректора ФПГ "Альтком" не виключив, що "Укравтодор" в умовах скорочення бюджетного фінансування йде на будь-які пропозиції із залучення кредитів. У той же час, на думку М.Ковальова, "китайці кредит можуть привести, але самі його й освоять".
Як відзначив М.Ковальов, China Road and Bridge Corporation раніше планувала будувати трасу Донецьк-Луганськ, працювати в Криму і Київській області, однак ніяких конкретних дій поки не було.
"У Киргизії, наприклад, вони хотіли дати інвестиції в обмін на ресурси корисних копалин. Які умови пропонують "Укравтодору" - треба дивитися", - підкреслив заступник гендиректора.
Крім того, за його словами, китайська компанія ще не реалізовувала свої проекти в Європі.
"Вони працювали, крім Китаю, у слаборозвинених країнах, де немає власних висококласних будівельних компаній: в Ефіопії, Бангладеш, Конго. Навіщо приводити їх в Україну, де є десяток підприємств дорожнього будівництва європейського рівня? Українські компанії "Альтком" і "ДСУ-50" уже ведуть спорудження окружної траси навколо Києва на відрізках 19-й-23-й кілометри і 23-й-26-й кілометри. Роботи йдуть два місяці. До кінця тижня ми завершимо укладання покриття на лівій стороні траси. Фінансуємо будівництво поки самі", - відзначив М.Ковальов.
Як повідомлялося, голова "Укравтодору" на нараді, присвяченій розвитку дорожньої інфраструктури 1 грудня, заявив про те, що українська сторона очікує приїзду китайської делегації із представниками Китайського банку реконструкції та розвитку і компанії China Road and Bridge Corporation для підписання з нею документів, необхідних для фінансування та будівництва ділянки великої кільцевої дороги навколо Києва.
За словами В.Гуржоса, також ідуть переговори і з французькими будкомпаніями. Наприкінці вересня 2008 року ТОВ "Дорожнє будівництво "Альтком", що входить у ФПГ "Альтком", почало будівельні роботи на ділянці довжиною 4 км на північно-східному об'їзді Києва в рамках будівництва Великої окружної дороги навколо столиці. Будівництво почате на відрізку з 19-го по 23-й км, у той час як роботи на відрізку з 23-го по 26-й км буде вести ВАТ "ДСУ-50" (Бровари). ТОВ "Дорожнє будівництво "Альтком" планує закінчити роботи на своїй ділянці до початку 2009 року. ФПГ "Альтком" об'єднує кілька підприємств, що займаються видобутком, виготовленням і переробкою будівельної сировини та матеріалів, а також виконує роботи із проектування, промислового і цивільного будівництва і будівництва автодоріг будь-якої категорії. У групу входять підприємства "Альтком-Керам", "Альтком-Нерудпром", "Альтком-Стоун", "Альтком Інвест-буд", "Альтком-Трансмеханізація", "Альтцем" і "Дорожнє будівництво "Альтком". За даними Київської міськдержадміністрації, China Road and Bridge Corporation є державним будівельним підприємством, що займається проектуванням, будівництвом та обслуговуванням мостів, портів, доріг, тунелів і залізничних колій. Компанія має 45 представництв у світі. Капітал корпорації становить $560 млн, активи - $90 млрд, річний товарообіг - $10,8 млрд. Корпорація нараховує 800 інженерних суден, 5600 од. устаткування.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас