414
Інтернет-компанії фіксують вартість реклами у гривні
Провідні компанії інтернет-ринку домовилися про фіксування вартості рекламних майданчиків у національній валюті, без наступного їх коректування убік підвищення, до лютого 2009 року включно.
Економічна криза в Україні і різка зміна курсу долара відносно гривні, вплинули на роботу більшості підприємств України, і торкнувся в першу чергу тих, чия цінова політика прив'язана до американської валюти, повідомляє bigmir.net.
Відсутність фіксованої ціни на ринку не сприяє стабільності. Така ситуація створює незручності для клієнтів, ускладнюючи формування вартості продукту, і як наслідок робить безглуздим планування рекламних бюджетів.
З урахуванням сформованої ситуації, низка провідних інтернет-компаній України домовилися зафіксувати свої ціни в гривні, без наступного їх коректування убік підвищення, до лютого 2009 року включно. Такий крок дозволить зробити передбачуваними процеси фінансового планування рекламних бюджетів.
На даний момент про фіксування розцінок у гривні домовилися: Bigmir-Internet, I.UA, РБК-Україна, Лігабізнесінформ, Українська правда, Podrobnosti.ua, Оглядач, Раей Сі Онлайн, а також рекламна мережа Go2Net. Таке рішення великих гравців повністю підтримали Інтернет-агентства: AdWork, ADPRO, TMGU, ITCG, Mediacom, Echo, Media Effect, MI-6, Інтернет-Технолоджіс, Brainberry.
У сформованій ситуації компанії-ініціатори розраховують на підтримку політики стабілізації рекламних цін у національній валюті з боку інших учасників ринку. На думку компаній, що вже приєдналися, такі дії дозволять виграти всьому ринку інтернет - реклами.
Раніше повідомлялося, що рекламні агентства і телеканали вперше за останні кілька років обговорюють відмову від розрахунків за рекламу в прив'язці до курсу долара та домовляються про перехід на гривню.
Нагадаємо, що за останній місяць гривня втратила до 30% вартості відносно долара США.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною