301
88% покупців вибирають автомобіль в Інтернеті
Як свідчать дані міжнародного дослідження, проведеного консалтинговою фірмою Cap Gemini, 88% потенційних покупців ухвалює рішення щодо покупки, користуючись Інтернетом.
В 1999 році цей показник становив усього 11%. Майже 44% повідомили про потенційну готовність навіть оформити покупку через Мережу. Багаторічне дослідження проводилося в Німеччині, Бразилії, Китаї, Франції, Індії, Росії, Великобританії і США.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною
Також за темою
Найдорожчий суперкар сучасності продадуть на аукціоні (фото)
Італія ухвалила закон про регулювання ШІ
Літні екстремальні погодні умови у Європі можуть обійтись ЄС у мільярди євро збитків
Китай заборонив технологічним компаніям купувати ШІ-чипи Nvidia — FT
Google DeepMind заявляє про «історичний» прорив ШІ у розв’язанні задач
В Естонії продаватимуть автомобілі, залишені біля кордону з росією