Інвестори почали вкладати гроші в акції продовольчих компаній — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Інвестори почали вкладати гроші в акції продовольчих компаній

Казна та Політика
721
Після кризи кредитів рівня subprime, що вибухнула в серпні минулого року, більшість інвесторів почали замислюватися, куди саме вкладати гроші, щоб уникнути подальших втрат. Більшість інвесторів почали вкладати гроші в акції продовольчих компаній, мотивуючи це тим, що навіть в умовах кризи продукти харчування матимуть попит, передає Reuters.
Ринок продовольства досі залишається непоганим місцем для інвестицій. Правда, учасники ринку відзначають, що зараз слід купувати акцій компаній, які орієнтуються на середнього споживача, тим більше, що зараз багато акцій можна придбати із значним дисконтом. "У інвесторів зараз є відмінна можливість, щоб придбати акції відомих компаній за дуже низькими цінами", - відзначає аналітик Edward Jones Метт Арнольд.
Свою роль зіграло і істотне зниження цін на сировину, оскільки виробничі витрати більшості компаній також скоротилися. Так, субіндекс Standard & Poor's U.S. packaged foods втратив в жовтні ц.р. близько 14%, тоді як S&P 500 впав на 24%. "Криза не вплине на продуктові компанії так, як, скажімо, на виробників сталі. Вибираючи з двох бід меншу, я б віддав перевагу акціям продовольчих компаній", - ділиться своєю думкою аналітик рейтингового агентства Morningstar Грегг Уоррен. Так, агентство присвоїло найвищий рейтинг (п'ять зірок) таким компаніям, як Coca-Cola Co, PepsiCo, Nestle і Kraft Foods Inc.
Що стосується Kraft Foods, то за останні декілька років компанія закрила кілька заводів і витратила величезні гроші на рекламу і розробку нових продуктів. У результаті зараз вона може похвалитися досить високим обсягом продажів. "Мені завжди подобалася їх лінійка продукції", - говорить портфельний менеджер Touchstone Value Opportunities Fund Метью Кауфлер.
Деякі американські продуктові компанії також останнім часом прагнуть нарощувати свою присутність на ринках, що розвиваються, сподіваючись, що прибуток з цих ринків допоможе їм компенсувати зниження обсягу продажів у США. "Звичайно, економіки, що розвиваються, також сповільнюються. Проте мало очевидно, що це сильно вплине на прибуток виробників продуктів харчування", - додає М.Кауфлер.
Правда, свою роль може зіграти той факт, що останнім часом на цьому ринку з'явилися досить багато крупних гравців. Відповідно, дрібні компанії вже не можуть піднімати ціни, оскільки їх товари стають неконкурентоздатними. Особливо це стосується компаній, що займаються виробництвом сиру, хліба і консервованих овочей і фруктів, відзначають учасники ринку.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас