Вітчизняні фармкомпанії втрачають ринок
Нині на українські фармацевтичні компанії припадає 25% спожитих в Україні ліків у грошах. Кількісно – навпаки, лідирують українські препарати: 70 проти 30. Це за рахунок дешевих ліків вартістю до одного долара, проте їхнє споживання падає.
Українці все більше віддають перевагу дорогим імпортним пігулкам. Отже, ринок чекає переформатування й інтеграція вітчизняних виробників у міжнародні компанії. За винятком кількох угод, поки що їхній інтерес обмежується імпортом лікарських засобів.
Коментують:
Микола Демидов, аналітик фармацевтичного ринку
Святослав Дяченко, керівник українського представництва Міжнародної фармацевтичної компанії
Дмітрій Єфімов, віце-президент Міжнародного фармацевтичного концерну
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною