Російський ринок розкоші демонструє спад
Росія, четвертий найбільший у світі й один з найбільш швидко зростаючих ринків предметів розкоші, не встояла перед фінансовою кризою. Таку думку висловив управляючий директор компанії Mercury, найбільшого національного ритейлера товарів класу "люкс" Олександр Реєбок в інтерв'ю Reuters.
Після довгих місяців опору російські покупці нарешті почали скорочувати витрати на такі дорогі товари як одяг відомих дизайнерів. "Ми маємо справу з досить багатими людьми, які продовжують купувати предмети розкоші, незважаючи на кризу, але, проте, помітний невеликий спад", - заявив Реєбок.
"Зазвичай продажі ростуть у порівнянні з попереднім роком. Цього року, можливо, не буде значного зростання й навіть (у деяких магазинах) результати виявляться нижче торішніх", - відзначив глава Mercury.
Реєбок відзначив, що спад став найбільш помітний в останні кілька тижнів. "Негативний вплив проявляється тільки зараз".
В той же час, Реєбок вважає, що продажі під Різдво цього року, можливо, виявляться на торішньому рівні або небагато покращаться. "Ми думаємо, що вони будуть не гірше, ніж в 2007 році, і, можливо, навіть краще", - сказав він про святкові продажі.
Компанія Mercury була створена в 1994 році підприємцями Леонідом Фридляндом і Леонідом Струніним. Mercury продає товари класу люкс - одяг, аксесуари та автомобілі й володіє торговельними майданчиками ЦУМ та "Барвиха Luxury Village". У портфелі брендів марки Patek Philippe, Rolex, Bvlgari, Tiffany & Co., Prada, YSL Rive Gauche, Dolce&Gabbana, Bentley, Ferrari, Maserati. За експертними оцінками, оборот компанії в 2007 році склав біля $1 млрд. На початку жовтня Mercury придбала контрольний пакет акцій третього за величиною аукціонного будинку у світі Phillips de Pury & Company.
За матеріалами: K2Kapital
Поділитися новиною