Через кризу люди стали заощаджувати на продуктах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Через кризу люди стали заощаджувати на продуктах

Казна та Політика
658
Відповідно до дослідження, біля половини жителів Росії вважають, що вирослі ціни на продукти харчування вплинули на їхні звички.
Крім Росії, опитування проводився в 26 країнах, і всього в дослідженні взяли участь більше 27 тис. чоловік. Біля двох третин опитаних заявили, що подорожчання їжі, бензину та електрики сильно вплинули на їхній спосіб життя.
Перейти на більше дешеві продукти довелося 45% росіян, а значний негативний вплив зростання цін на енергоносії відзначають 39% громадян країни.
У США саме подорожчання палива, електрики й газу викликає найбільше занепокоєння. 58% американців говорять, що зростання цін у цих сферах прямо вплинуло на їхній життєвий уклад.
Гостріше за інших відчувають на собі зростання тарифів жителі країн, що розвиваються, які говорять про те, що їм довелося змінити склад свого продуктового кошика на користь більше дешевих продуктів й урізати свій раціон. Більше половини населення Панами, Філіппін і Кенії говорять, що стали харчуватися гірше.
У розвинених країнах ситуація краще, але, проте, частка тих, чиї раціони зменшилися, досить висока. До них у Великобританії зараховують себе 25% населення, в Австралії - 27%, а в Росії - 20% жителів.
З європейських країн лідером за числом, що перейшли на більше дешеві продукти є Великобританія, про це заявили 36% опитаних.
Результати дослідження показують, що близько 70% жителів різних країн незадоволені діями уряду зі стримування зростання цін на продовольство. Найбільше число розчарованих владою - 88% - виявилося в Єгипті. У Франції скептиків налічується 79%. Як свідчить опитування, 78% росіян вважають, що уряд повинен приділяти більше увагу цьому питанню.
Дослідження проводилося шляхом особистих бесід з респондентами, а також телефонних опитувань.
За матеріалами: BBC
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас