Росія має намір захищати найменування "російська горілка" на закордонних ринках — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Росія має намір захищати найменування "російська горілка" на закордонних ринках

201
Росія має намір захищати найменування "російська горілка" або "справжня російська горілка" на закордонних ринках і створює для цього асоціацію "Російська горілка".
"Нам необхідно захистити найменування місця походження товару для того, щоб російською могла називатися тільки горілка, зроблена в Росії", - заявив "Інтерфаксу" генеральний директор Федерального казенного підприємства (ФКП) "Союзплодоімпорт" Володимир Логінов, що став ініціатором створення нової асоціації і направив з цього приводу лист на ім'я міністра сільського господарства РФ Олексія Гордєєва.
За його словами, у вівторок у Мінсільгоспі РФ пройшла нарада, на якій була підтримана ця ініціатива. У ній взяли участь алкогольні компанії, що мають сертифікат Роспатента на право позначати свою продукцію найменуванням "російська горілка". Це найменування вже кілька років контролюється на російському ринку, нагадав він.
Після дотримання всіх формальностей і юридичного оформлення нова асоціація буде домагатися реєстрації найменування "російська горілка" на рівні країн Євросоюзу. "Взагалі ми маємо намір захищати найменування місця походження товару скрізь, де зможемо, але почати плануємо із країн Євросоюзу, у законодавстві якого останнім часом відбулися зміни, що дозволяють сподіватися на це", - заявив Логінов.
Голова ФКП також повідомив, що учасники наради протягом найближчого місяця будуть вивчати проект статуту нової асоціації і вирішувати організаційні питання. Не виключено, додав він, що, крім виробників горілки, у неї ввійдуть і заводи-виробники матеріалів, які використовуються для приготування горілки. "Такі пропозиції звучали на нараді, і в нас є, наприклад, лист від виробників березового вугілля, що використовується у фільтрах у процесі виробництва справжньої російської горілки", - заявив він.
Логінов розраховує, що робота нової асоціації дозволить компаніям не тільки більш ефективно боротися з контрафактною продукцією на внутрішньому ринку, але і збільшити за межами Росії частку справжньої російської горілки. "Горілка добре пізнавана на західному ринку, її ринок постійно росте, і ми розуміємо, що можемо збільшити свою частку на ньому", - заявив він.
У числі компаній, що підтримали рішення про створення асоціації - холдинг "Російський стандарт". "Найменування місця походження товару повинно бути захищено, - заявив віце-президент холдингу Ігор Косарєв. - Якщо ми доможемося, що російська горілка в усім світі дійсно буде російською горілкою, а, наприклад, не шведською або прибалтійською, то це буде виконанням поставлених завдань".
Крім "Російського стандарту", сертифікатом Роспатента на найменування "російська горілка" володіють ФКП "Союзплодоімпорт", московський завод "Кристал", група "ОСТ" і кілька інших підприємств. Висновок про відповідність продукції критеріям російської горілки видає Мінсільгосп РФ.
Разом з тим, як вважають деякі експерти ринку, створення нової асоціації направлено, у першу чергу, проти компанії SPI Group Юрія Шефлера, з якою "Союзплодоімпорт" веде давню суперечку за право користування товарними знаками популярних російських горілок за кордоном. У цей час право на бренди Stolichnaya, Moskovskaya, Kubanskaya, "Лимонна" та інші за кордоном належить SPI і компаніям-дистриб’юторам. У Росії від імені уряду РФ ними розпоряджається "Союзплодоімпорт", що ініціював судові розгляди в багатьох країнах світу для того, щоб домогтися права на них і за кордоном. Улітку цього року уряд РФ доручив Мінекономрозвитку та Мінпромторгу підготувати передачу прав на Stolichnaya та інші горілчані бренди, що перебувають у власності держави, від "Союзплодоімпорту" Росмайну.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас