Злісних порушників можуть позбавити прав на все життя — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Злісних порушників можуть позбавити прав на все життя

539
Уже сьогодні парламент може істотно підсилити відповідальність водіїв за порушення правил дорожнього руху (ПДР), що повинно частково поліпшити ситуацію із пробками в столиці.
Відповідний законопроект, за словами голови парламентського комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності Володимира Швеця, стоїть на порядку денному сьогоднішнього засідання ВР. "Ми сподіваємося, що депутати за законопроект проголосують. Це різко поліпшить ситуацію на дорогах, зокрема в столиці, де ця ситуація через швидке збільшення кількості автомобілів, найскладніша", - повідомив Швець.
Потрібно відзначити, що затори на дорогах Києва є однією з основних проблем міста, і київське керівництво намагається в міру сил з ними боротися. Наприклад, останнім ходом столичної мерії в даному питанні стало відкриття в минулу неділю одностороннього руху по вулицях Велика Васильківська (колишня вул. Червоноармійська) і Антоновича (колишня вул. Горького). Однак різкого поліпшення ситуації із пробками на цих вулицях не відбулося. Як відзначив голова Всеукраїнської асоціації автомобілістів Микола Тодоренко, багато чого в цьому питанні залежить і від парламенту, що повинен дати ДАІ більше повноважень.
Раніше на односторонній рух були переведені вулиці Саксаганського і Жилянська, а в планах мерії ввести такий режим ще на 61 вулиці міста. Експерти відзначають, що такі заходи можуть істотно збільшити швидкість руху транспортного потоку. До того ж на таких вулицях уводиться смуга пріоритетного руху громадського транспорту. Але, як з'ясовується, система зможе працювати, тільки якщо на узбіччі вулиці не будуть паркуватися автомобілі, а із цим у Києві найбільші проблеми. У виникненні заторів на вулицях з одностороннім рухом перший заступник голови КМДА Денис Басс звинувачує інспекторів ДАІ, які, на його думку, свою роботу роблять недостатньо якісно. "Вони повинні стежити за тим, щоб транспорт на смузі, призначеній для громадського транспорту, не паркувався. І ми звертаємося в ДАІ із проханням вирішувати цю проблему щодня", - відзначив він.
За інформацією "ЭИ", співробітники ДАІ намагалися вирішити проблему невпинного руху по вул. Великій Васильківській і вул. Антоновича (там кілька днів підряд чергували по 15-20 інспекторів), і це їм не вдалося з об'єктивних причин.
"Інспектори ДАІ складають адміністративні протоколи і ведуть роз'яснювальну роботу з водіями. Але потрібно розуміти, що місць, де транспортний засіб можна припаркувати законно, у місті не вистачає. А інспектори не можуть постійно перебувати в одному місці, тому що їм доводиться щодня виїжджати на протоколювання до 400 ДТП, що займає багато часу", - повідомив начальник центру громадських зв'язків ГУ МВС у м. Києві Володимир Поліщук.
За словами Володимира Швеця, заходи щодо боротьби з порушенням ПДР сьогодні парламент може ввести безпрецедентні, а тому ДТП на дорогах повинно стати набагато менше. "Інспектори ДАІ одержать додаткові повноваження, а штрафи за різні порушення водіями ПДР піднімуться в 10-100 разів. Наприклад, штрафи за проїзд на червоне світло світлофора досягнуть 170-204 грн., а за водіння автомобіля в нетверезому вигляді -1360-2550 грн. У тому документі, що рекомендує прийняти парламенту наш комітет, запропоновано позбавляти прав водія довічно за 3 серйозні навмисні порушення ПДР, а також у деяких випадках залучати до примусових громадських робіт", - розповів Швець.
Однак, за словами Миколи Тодоренка, головне, що повинне позбавити місто від пробок, це будівництво багаторівневих розв'язок і паркінгів. "Розв'язки будувати тільки починають, а про паркінги навіть не чутно. Якщо автомобілі будуть стояти на узбіччях доріг, то забезпечення нормальної швидкості руху транспортного потоку в Києві буде неможливо, яким би суворим не став закон до порушників ПДР", - відзначив він.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас