Банк "Хрещатик" захищає своїх клієнтів від шахрайства в галузі електронної комерції — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банк "Хрещатик" захищає своїх клієнтів від шахрайства в галузі електронної комерції

194
З метою надання своїм клієнтам ще надійнішого захисту фахівці банку "Хрещатик" розробили та впровадили спеціальний продукт – картку E-PAY, призначену виключно для розрахунків у галузі електронної комерції. Крім того, "Хрещатик" радить своїм клієнтам-власникам картки E-PAY:
-поповнювати картку E-PAY коштами з розрахунку не більше суми запланованого платежу в мережі інтернет;
-користуватися виключно відомими інтернет-магазинами з бездоганною репутацією;
-не вказувати реквізити карток у запитах інтернет-магазинів для так званої перевірки клієнтів (вікова перевірка, перевірка платоспроможності);
-перед підтвердженням оплати знайти повну інформацію про товар (послугу) та додаткові податки;
-пересвідчитися в умовах та вартості доставки, повернення товарів (послуг) та конфіденційності;
-перед відправленням даних про картку переконатися, що працює система кодування передачі даних (SSL). Про це попереджає поява у нижньому правому куті браузера іконки закритого замка. Вказана система надійно захищає дані картки від перехоплення шахраями;
-роздруковувати підтвердження здійснених замовлень від інтернет-магазинів, а також їх контактну інформацію (телефон, web-адреса інтернет-магазину, повідомлення електронної пошти). Зберігати інформацію протягом трьох років від дати здійснення операції за допомогою картки E-PAY;
-уважно перевіряти виписки по картковому рахунку, що формуються банком щомісячно. Банк "Хрещатик" постійно нагадує своїм клієнтам про неприпустимість розміщення даних платіжних карток для різноманітного роду "бонусів, виплат, призів" тощо, особливо враховуючи те, що останнім часом почастішали випадки шахрайства в галузі електронної комерції.
У разі виникнення екстремальних ситуацій з карткою (втрата, викрадення, сумніви щодо здійснених транзакцій, компрометація ПІН-коду тощо) звертайтеся до цілодобової служби підтримки процесингового центру банку "Хрещатик", який вирішить всі, без винятку, проблеми, за телефонами: (044) 490-52-31 або 8-800-305-50-50 (по Україні - дзвінки безкоштовні).
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас