Найбільші прибутки приносить нетрадиційна реклама
В Україні минулий рік ознаменувався справжнім піар-бумом: компанії витратили за можливість стати відомими понад 200 млн доларів.
Цього року бізнес розщедриться ще більше, прогнозують фахівці.
Однак гроші - це ще не запорука успіху. Як правило, бізнесмени просувають свою продукцію традиційним методом - бомблять рекламою з екранів, радіоприймачів та білбордів, в той час як дослідження показують: менше половини людей купують широко пропаговані товари і послуги.
Коментують:
Свен Рустікус, представник маркетингового агентства (Нідерланди)
Елеонора Дукова, голова департаменту бренд-менеджменту мобільного оператора (Україна)
Ігор Манн, радник з маркетингу комерційної компанії (Росія)
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною