Банк New York Mellon втратив дані 3,5 тис. клієнтів


Банк New York Mellon втратив дані 3,5 тис. клієнтів

Традиційно вважається, що фінансові організації приділяють підвищену увагу інформаційній безпеці. Однак, за відомостями аналітичного центру компанії Perimetrix, саме вони найчастіше допускають витоки інформації.

Днями про черговий такий витік заявив великий банк New York Mellon, утворений торік у результаті злиття Bank of New York й Mellon Financial Corporation.

Причиною інциденту стала пропажа коробки, у якій перевозилися стрічки з резервними копіями. На зниклих касетах зберігалася різна інформація про 3,5 тис. клієнтів банку - їхні імена, номери соціального страхування, і, можливо, номери банківських рахунків.

Відомо, що банк щодня відвозив коробки з резервними стрічками в сховище, але одного разу одна з коробок пропала. За словами представників банку, у цей час відбувається повідомлення потерпілих, а також розслідування інциденту. Випадків незаконного використання викраденої інформації ми поки не зафіксували, - говориться в повідомленні банку.

Оскільки в публікаціях американських ЗМІ не говориться про шифрування даних, то можна зробити висновок про те, що шифрування просто не було, - вважає старший аналітик компанії Perimetrix Данило Анісімов. - Виходить, що банк New York Mellon щодня перевозив коробки з незашифрованими стрічками в сховище. Не дивно, що одного разу трапилася пропажа

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua