Банк New York Mellon втратив дані 3,5 тис. клієнтів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банк New York Mellon втратив дані 3,5 тис. клієнтів

Валюта
184
Традиційно вважається, що фінансові організації приділяють підвищену увагу інформаційній безпеці. Однак, за відомостями аналітичного центру компанії Perimetrix, саме вони найчастіше допускають витоки інформації.
Днями про черговий такий витік заявив великий банк New York Mellon, утворений торік у результаті злиття Bank of New York й Mellon Financial Corporation.
Причиною інциденту стала пропажа коробки, у якій перевозилися стрічки з резервними копіями. На зниклих касетах зберігалася різна інформація про 3,5 тис. клієнтів банку - їхні імена, номери соціального страхування, і, можливо, номери банківських рахунків.
Відомо, що банк щодня відвозив коробки з резервними стрічками в сховище, але одного разу одна з коробок пропала. За словами представників банку, у цей час відбувається повідомлення потерпілих, а також розслідування інциденту. Випадків незаконного використання викраденої інформації ми поки не зафіксували, - говориться в повідомленні банку.
Оскільки в публікаціях американських ЗМІ не говориться про шифрування даних, то можна зробити висновок про те, що шифрування просто не було, - вважає старший аналітик компанії Perimetrix Данило Анісімов. - Виходить, що банк New York Mellon щодня перевозив коробки з незашифрованими стрічками в сховище. Не дивно, що одного разу трапилася пропажа
За матеріалами:
NEWSru.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас