10 способів убити автомобіль — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

10 способів убити автомобіль

1203
Існує величезна кількість способів знищити свій автомобіль. Найдієвіші з них - це сісти за кермо п'яним вдрабадан або віддати ключі сусідові, що про водіння знає рівно стільки ж, як і про те, що таке манципація (у давньоримському праві: урочиста процедура передачі права власності новому власникові). А якщо хочеться привести автомобіль у непридатність за рік-другий? От десять способів, наслідуючи які можна попасти на гроші і покалічити свого чотириколісного друга.
Заміна масла. Нахабний розвід маркетологів, яким би тільки витягнути з нас побільше та частіше. І нехай усі говорять, що моторне масло є життєво важливим компонентом автомобіля, не вірте. Вони зомбовані. Досить протягом певного часу регулярно доливати масло, а змінювати його зовсім і не потрібно. Розумні люди вам скажуть, що згодом погіршуються такі властивості масел, як термічна і термоокислювальна стабільність, протизношувальні властивості, в’язкі характеристики і багато чого іншого. За статистикою більше 70% автомобілістів їздять із недостатньою кількістю масла у двигуні.
Тиск у шинах. Недокачані або перекачані автомобільні покришки не тільки скорочують життя самої покришки, але й погіршують тяглово-гальмові характеристики. Але ми ж нікуди і не поспішаємо. Неправильний тиск сприяє збільшенню витрати палива - не проблема, заправки через кожні 200 метрів. А що управляти таким автомобілем просто небезпечно і непередбачувано, це не наша турбота, нехай інші бояться.
Турбіна. Придбали автомобіль із турбіною, але зрозуміли, що вона зайва у вашому авто? Все просто. Варто якийсь час не давати їй остигати, і проблема вирішена - турбіну можна викинути. Чому так відбудеться? Турбіна обертається зі швидкістю до 200 000 оборотів на хвилину, відповідно, дуже сильно нагрівається. Виключаючи двигун і зупиняючи кулер, тим самим ви позбавляєте її охолодження, лопатки загинаються і вуаля.
Непрогрітий двигун. Ще один спосіб позбутися від движка авто - це їздити на непрогрітому двигуні. І не просто їздити, а рвати зі світлофора з вереском. Процес згоряння робочої суміші не стане ефективним, поки температура двигуна не прийде до оптимального значення. Неефективне згоряння палива залишає кислоти та інші токсини, які здатні роз'їсти деякі частини движка. Маслу також потрібен якийсь час, щоб розігрітися і досягти ідеальної для нього текучості. Фахівці радять не піднімати обороти вище 2-3 тисяч, поки температура не стане оптимальною. Тільки як інакше обігнати цей нахабний BMW, що газує поруч?
Короткі поїздки теж можуть нашкодити. Проблема та ж, що описувалася вище: двигун не досягає своєї оптимальної робочої температури. Ще одним мінусом знавці назвуть те, що каталізатор не здатний працювати з максимальною віддачею, таким чином, скорочується і його життя. Але по-іншому всі бари району і не відвідаєш?
Високі обороти. Червона зона на тахометрі вказує гранично припустиму частоту обертання. На високих оборотах двигун перебуває під величезною напругою, всі його компоненти працюють на граничних швидкостях. Якщо довго тримати обороти в червоній зоні, є ризик втратити шатун.
Коробка передач У дуже багатьох є звичка тримати руку на ручці коробки передач. А це, виявляється, приводить до передчасного зношування передачі. Адже ручка безпосередньо пов'язана з коробкою, і невеликі посмикування рукою на купинах або в такт музиці передаються на селектор. Цього досить, щоб викликати невелике зношування. Це у свою чергу приводить до хрустіння коробки.
Зчеплення Ще одна потрібна звичка в справі вбивства авто - тримати ногу на зчепленні. Завжди. Диск зчеплення буде мати тенденцію до ковзання, що в остаточному підсумку приведе до передчасного зношування. Тримати зчеплення вичавленим на світлофорі теж не найгірше заняття. Підшипник зчеплення прийде в непридатність уже через 15 тис. кілометрів.
Неправильний вибір передачі. Ніщо так не насилує двигун, як вибір неправильної передачі. Занадто висока передача напружує двигун навколо кривошипа. Занадто низька передача - означає більш високі обороти, до чого це приводить, ми говорили двома пунктами вище. Зате який звук! Та й пірнути в лівий ряд на МКАД дуже потрібно.
Брудний автомобіль - це не тільки один із приводів для даішника зупинити ваш автомобіль, але ще й прекрасне середовище для корозії. І чим брудніше авто, тим корозія активніша. Досить мити кузов хоча б раз на місяць і натирати його гарним воском, щоб захиститися від корозії. Але справжній пацаномобіль повинен бути брудним!
За матеріалами:
24.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас