Amazon очолила соціальний шопінг — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Amazon очолила соціальний шопінг

83
Amazon, один з найбільших у світі онлайн-магазинів, має намір використати популярну соціальну мережу Facebook для розширення власних продажів.
Такий процес співробітництва інтернет-сервісів з багатомільйонною клієнтурою вже охрестили "соціальним шопінгом".
Amazon, як пише Financial Times, запустив два нових додатки, призначених безпосередньо користувачам Facebook - вони називаються Giver і Grapevine.
Клієнт Facebook, що додає Giver у свій онлайн-профіль, одержує можливість бачити wish-list - список того, що бажають купити інші користувачі, і через них знаходити необхідне для себе на сайті Amazon." Система також дозволяє користувачам запитувати рекомендації із приводу якості пропонованого товару.
Grapevine, дає можливість автоматично оновлювати список онлайн-друзів користувача Facebook, які беруть участь у процесі купівлі-продажу та складають свої списки бажаних покупок.
Свої додатки в цей час пропонує користувачам також онлайновий аукціон Ebay - вони призначені як клієнтам Facebook, так і його конкурента MySpace.
Однак, на думку видання, саме Amazon виявився в авангарді напрямку, названого "соціальним шопінгом", тому що раніше за інших розвинув на власному сайті систему рекомендацій користувачів, впровадив онлайн-списки бажаних покупок, а також проіндексував сторінки по персональних інтересах клієнтів
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас