П'ять правил кого не варто брати на роботу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

П'ять правил кого не варто брати на роботу

1780
Президент американської тренінгової компанії Leadership Development Ден Бобінскі дав кілька порад власникам і керівникам організацій, яких основних помилок варто уникати при прийомі на роботу нового співробітника, повідомляє HRM. Зокрема, незайвим буде запам'ятати 5 правил, кого на роботу брати НЕ слід.
Правило 1: Не наймайте родичів
У західному фольклорі є приказка "Родич у гостях - як свіжа риба". Через кілька днів його присутність уже нестерпна. Точно так само родич, що працює у вашій організації, може постійно нагадувати своєю присутністю про давно забуті неприємності.
Приймаючи на роботу одного зі своїх рідних, ви автоматично берете на себе додаткові зобов'язання перед всією родиною. Що якщо ваш двоюрідний брат, що працює в одному з підрозділів компанії, не впорається зі своїми професійними обов'язками? Звільнивши його, ви прирікаєте себе на неспритні моменти під час зустрічей з рідними. Закриваючи ж очі на його професійну непридатність, ви ризикуєте втратити в грошах і подати поганий приклад іншим співробітникам.
Правило 2: Не наймайте друзів
Іноді немає нічого кращого, ніж наприкінці робочого тижня сходити в гості до свого друга. Але якщо він або вона працює з вами весь тиждень, робочі будні можуть обернутися щоденним кошмаром.
Задумайтеся: на обличчях своїх знайомих ви звикли бачити дружній вираз. Ставши вашими підлеглими, вони навряд чи зможуть радувати вас звичними веселощами на обличчях. Крім того, друзі часто вимагають особливого до себе ставлення.
Якщо бос їхній друг, вони можуть уявити, що загальні правила не для них. Тертя самого різного роду неминучі, а розвиток ситуації найчастіше буває зовсім небажаним.
Правило 3: Не наймайте ні родичів, ні друзів ваших співробітників
Якщо Джон або Мері домагаються чудових результатів, це зовсім не означає, що їхній друг або родич виявиться гарним працівником. Підтримка мережі контактів - справа правильна, а рекомендації співробітників завжди важливо враховувати, але якщо мова йде про друзів або членів сім'ї, зазвичай це має на увазі якусь послугу, де ваші потреби як роботодавця навряд чи враховуються.
Крім того, якщо кандидат виявиться поганим працівником, це створить напружені відносини між вами та автором рекомендацій, що сам по собі може бути дуже ефективним і потрібним компанії співробітником.
Правило 4. Не наймайте нікого в пориві почуттів
Підбор персоналу завжди вимагає ясного та раціонального розрахунку. Необхідно оцінити сильні і слабкі сторони кандидата з урахуванням його передбачуваних посадових обов'язків. Для цього потрібен час.
Якщо ж ви нехтуєте цим етапом і берете людину "знаскоку", то не дивуйтеся, що дуже незабаром вам доведеться по тій або іншій причині з ним розстатися.
Правило 5. Не наймайте нікого з жалості
Нехай це пролунає бездушно, але ви не зобов'язані брати на роботу людей, яким не щастить в житті. Часто люди самі винуваті у своїх невдачах.
У той же час це в жодному разі не стосується тих людей, які потрібні вам як кваліфіковані професіонали. Але не намагайтеся видавати бажане за дійсне тільки тому, що ви хотіли б скрасити період невдач вашого кандидата. Вам потрібні люди, які допоможуть компанії розвиватися, а не ті, котрих компанія буде нести на собі.
Головне, пам'ятайте, що кожне рішення при підборі нових співробітників відображається на фінансових результатах компанії. Ретельне стратегічне планування не тільки позбавить вас від непотрібних проблем і переживань у майбутньому, але й зробить вашу організацію конкурентоздатною на ринку.
За матеріалами:
24.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас