General Motors має намір перебудувати і розширити дилерську мережу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

General Motors має намір перебудувати і розширити дилерську мережу

129
Глава General Motors Рік Вагонер заявив, що дилерська мережа компанії розширюється недостатньо швидко та необхідні дії щодо її зміцнення. Дилерські мережі марок Pontiac, Buick and GMC будуть об'єднані, повідомляє Detroit News.
Між 2005 і 2007 роками дилерська мережа GM скоротилася на 7%. У схожій ситуації Hummer і Saab навпаки, об'єдналися.
Toyota і Chevrolet продають на американському ринку практично однакову кількість автомобілів. Але в Toyota при цьому тільки 1,244 представництва, а в Chevrolet більше 4,000. Ford і Chrysler також працюють над розширенням дилерських мереж.
"Дохід вітчизняних виробників із продажу одного автомобіля набагато нижчий, і це сприяє зміцненню Toyota та інших іноземних виробників. Безглуздо мати 4 тис. дилерів і продавати стільки ж машин, скільки Toyota, що має тільки 1,200 продавців", - говорить Том Ліббі, аналітик в J.D. Power and Associates.
Дейл Уайлі, директор National Automobile Dealers Association вважає, що велика кількість дилерів викликає змагання між ними і це повинно збільшити продажі. Він також вважає, що приймати рішення щодо кількості дилерів повинні самі дилери, а не виробники. Надлишок дилерів - це звичайна річ для вирослих ринків, особливо на Північному сході США, стверджує Марко Ланев віце-президент GM з продажів, обслуговування та маркетингу в Північній Америці. "Наша дилерська мережа створювалася наприкінці Другої світової війни, коли ми засновували представництво а кожному селі", - сказав він.
Правда, Ланев не пояснив, яку кількість дилерів GM вважає для себе оптимальною.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас