Турки шиють українцям Gap — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Турки шиють українцям Gap

Фондовий ринок
745
Рітейл одягу в Україні продовжує залучати великих світових рітейлерів. Як стало відомо, турецький холдинг Fiba одержав франшизу найбільшого у світі продавця одягу американської Gap на розвиток ТМ Gap і Banana Republic в Україні і Росії.
Досить консервативна марка Gap не прижилася в Європі, але, на думку учасників ринку, в Україні, де споживач поки не настільки перебірливий, мережа може бути успішною. Найбільший у світі продавець одягу Gap Inc. заснована в 1969 році в США Дональдом і Доріс Фішер. На 3 листопада Gap управляла 3,191 тис. магазинів у США, Канаді, Великобританії, Франції, Ірландії і Японії. Основні ТМ - Gap, Banana Republic, Old Navy і Piperlime. Виторг торік склав $15,9 млрд. Акції компанії - у вільному обігу на NYSE.
Турецька Fiba Group заснована в 1987 році, контролюється сім'єю Озегін. Об'єднує активи в банківських, страхових, лізингових, інвестиційному секторах, а також у рітейлі, нерухомості, енергетиці та авіації. У Туреччині, Росії та Україні розвиває ТМ Marks & Spencer, а також володіє франшизою Gap у Туреччині. Виторг компанії торік склав $803,78 млн.
На початку грудня турецький холдинг Fiba одержав франшизу американської Gap Inc. на розвиток мережі в Росії та Україні, повідомив топ-менеджер однієї з українських консалтингових компаній. За його словами, Fiba уже зайнялася пошуком приміщень площею до 1 тис. кв. м у торгових центрах та окремих магазинах. Зокрема, зараз компанія веде переговори про оренду приміщень у центрі Києва і на вулиці Дерибасівській в Одесі (точна адреса не уточнюється).
Перші магазини Gap можуть бути відкриті вже влітку 2008 року. Про угоду поінформований керівник відділу оренди "Української торговельної гільдії" Євгенія Локтіонова і менеджери Colliers International і Jones Lang LaSalle. Начальник відділу торговельних площ Jones Lang LaSalle Ukraine Євгенія Анічкова розповіла, що Fiba буде розвивати в Україні ТМ Gap і Banana Republic. Учасники ринку оцінюють інвестиції у відкриття магазинів в 1 тис. євро/кв. м.
В Gap на запит не відповіли. "Ця інформація не відповідає дійсності - контракту на вивід цих мереж в Україну в нас нема", - заявив представник Fiba Group, гендиректор українського офісу Marks & Spencer Гюрол Чігароз. На питання Ъ про можливі переговори компанії з Gap він відповів, що "не має у своєму розпорядженні такої інформації, але, можливо, такі переговори велися на рівні головного офісу". У турецькому офісі Fiba телефон весь день не відповідав. Менеджер з маркетингу Marks & Spencer у Росії Ольга Ушанова відзначила, що Fiba дійсно домовлялася про покупку франшизи Gap для розвитку в Росії, але про підписання договорів їй нічого не відомо. Нагадаємо, що Fiba не вперше працює з Gap. У червні компанія одержала франшизу на відкриття протягом п'яти років у Туреччині 90 магазинів Gap і 20 - Banana Republic.
На думку учасників ринку, Gap може стати конкурентом мережам, що розвиваються в сегменті "середній плюс" (джинси - 60-90 євро, футболки - 20-40 євро) - Benetton, Esprit, S.Oliver і Mexx. Однак в Gap не дуже вдалий досвід роботи на європейських ринках, на відміну від найближчих конкурентів - Inditex Group і H&M, нагадує гендиректор Maratex в Україні (франчайзи Esprit, Lulu Castagnette і Peacoсks) Дмитро Єрмоленко. Поки основний прибуток компанії приносять США і Канада (на іноземні ринки в 2006 році припало тільки $1,5 млрд виторгу Gap).
"Одяг ТМ Gap не дуже дорогий, але якісний та у першу чергу орієнтований на Штати. Але в Європі це не наймодніший бренд: він досить консервативний і нудний, як, наприклад, Esprit", - говорить Єрмоленко. На його думку, в Україні в компанії більше шансів закріпитися через невелику конкуренцію: "Український споживач поки не привчений до певного стилю і марки. Ще п'ять років тому в країні, крім Benetton, нікого і не було, і зараз в Gap рівні з іншими брендами шанси".
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас