Пілот зробив катастрофічну помилку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Пілот зробив катастрофічну помилку

Кримінал
280
Вчора стали відомі подробиці авіакатастрофи літака Beechchraft King Air C-90 GT, що відбулася напередодні в районі міжнародного аеропорту Жуляни. До вже відомих версій причин аварії, пов'язаним зі складними погодними умовами і технічними несправностями, додався третя - людський фактор. Саме їй віддає перевагу слідство. Вчора були ідентифіковані тіла всіх загиблих, однак похорон відбудуться тільки після проведення необхідних експертиз.
Спеціальна комісія при Державній авіаційній адміністрації України з розслідування причин авіакатастрофи чеського приватного літака Beechchraft King Air C-90 GT вчора повідомила нові подробиці аварії. Як стало відомо, у понеділок виліт літака маршрутом Прага (Градовець Кралове)-Київ (Жуляни) був запланований на 14.00, однак з невідомих причин затримався на 39 хвилин. Як вже повідомлялося, на борту літака перебували директор компанії MINIB Ltd Мілош Новак і його дружина Сюзанна Новакова. Вчора були ідентифіковані також тіла інших загиблих. Ними виявилися помічниця Новака Петра Кобакова і пілоти - Петро Тужимський і Мирослав Драгер. Всі вони - громадяни Чеської Республіки. Їх тіла обіцяють доставити на батьківщину тільки після проведення всіх необхідних експертиз, у тому числі на наявність алкоголю в крові. Скільки часу на це буде потрібно, у комісії не уточнюють.
"Літак вийшов на мітку початку зниження за 12 км до злітно-посадочної смуги, потім почав відхилятися вліво, потім вправо і знову вліво, втратив висоту і урізався в так звану сторожову будку на полі радгоспу "Совки", - розповів нові деталі події член комісії, перший заступник голови Державної авіаційної адміністрації Олександр Лесняк. За його словами, диспетчери аеропорту Жуляни чотири рази зв'язувалися з екіпажем перед посадкою, але одержання інформації підтвердилося тільки двічі. Пілотам рекомендували зробити ще одне коло перед посадкою, однак маневр не був виконаний. За твердженням членів комісії, ніяких претензій до роботи аеропорту чеська сторона не висуває.
Слідство розглядає три основні версії причин катастрофи: складні погодні умови (туман, сутінки), технічна несправність літака і людський фактор. Остання версія стала приводом для порушення Генеральною прокуратурою кримінальної справи за ознаками ч. 3 ст. 276 Кримінального кодексу ("порушення працівником повітряного транспорту правил безпеки руху або експлуатації повітряного транспорту, які призвели до загибель людей"). Кваліфікацію пілотів чеська сторона поки не підтвердила. Не надійшла й інформація щодо технічних даних літака з Німеччини, де він був зроблений. Зокрема, українське слідство цікавить, чи був літак оснащений системою автопілотування.
Найближчим часом всі уламки літака зберуть на території аеропорту Жуляни, щоб відновити картину ушкоджень. За уточненим даними, у сторожці, у яку урізався літак, людей не було.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас