Перевізники домовилися з владою. Проїзд в маршрутках подорожчає на 50% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Перевізники домовилися з владою. Проїзд в маршрутках подорожчає на 50%

Казна та Політика
448
З 1 грудня вартість проїзду в маршрутних таксі Києва підвищиться максимум наполовину при збереженні рентабельності на рівні 5-7%, запевняють автоперевізники і вже розклеюють у маршрутках оголошення про подорожчання. До того ж деякі домовленості автоперевізників зі столичною владою в них вже є - учора була створена робоча група, що розгляне економічну обґрунтованість зміни тарифів.
Автоперевізники впевнені, що подорожчання проїзду анітрошки не вплине на зниження активності пасажирів. "Якщо людині треба їхати трьома видами транспорту, вона заплатить дорожче в одній маршрутці, щоб заощадити час і швидше добратися до кінцевої точки", - сказав представник Профспілки працівників транспорту Київської області Олександр Майборода.
Нагадаємо, що 15 листопада 40 київських пасажирських автоперевізників звернулися з листом до мера Києва Леоніда Черновецького із проханням підвищити ціни на проїзд у столичних маршрутках. Власники приміських маршрутних таксі також мають намір наслідувати приклад столичних колег.
"Причина підвищення тарифів - насамперед, у подорожчанні пального і дизельного палива. Раніше воно коштувало 1,5 грн або 2 грн, зараз - близько 5 грн за літр, а це 50% вартості видаткової частини за перевезення. Звідси видаткові матеріали, шини, акумулятори, запасні частини плюс збільшення заробітної плати", - прокоментував газеті "Сейчас" керівник Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників (ВААП) Віталій Рева. І перш ніж дозволити підвищення тарифів, робоча група зробить розрахунок по кожному регіоні і кожному маршруті в Києві, а ціну, як і раніше, будуть розраховувати від довжини маршруту.
Перевізники повинні укласти договір з Київською адміністрацією на виконання відповідних робіт. "У договорі буде визначена рекомендована ціна, і якщо вона перевізника не влаштовує або ж він працює собі в збиток, то це значить, що він повинен або поміняти рухомий склад, або домогтися підвищення ціни. У протилежному випадку перевізник змушений буде припинити займатися таким видом діяльності", - резюмував пан Рева.
Після Львова і Харкова, де проїзд у маршрутках уже подорожчав, прийшла черга і столичних автоперевізників "підтягти" тарифи на їхній транспорт. Пасажирів, що оцінили зручність маршрутів, підвищення тарифів на 50% особливо не засмутить. У крайньому разі, частина з них пересядуть на тролейбуси і трамваї.
Тоді як перед перевізниками стоїть вибір: або прийняти ті тарифи, які рекомендує КМДА, або піти з ринку автоперевізників.
За матеріалами:
Подробности
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас