Щорічні збитки від продажу підробок через Інтернет обходяться ювелірам в 30 млрд доларів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Щорічні збитки від продажу підробок через Інтернет обходяться ювелірам в 30 млрд доларів

Кримінал
116
Компанія Tiffany & Co, другий за величиною виробник ювелірних виробів класу люкс, вимагає від найбільшого у світі онлайн-аукціонера eBay припинити продавати підробки її продукції.
"Хоча eBay контролює сайт і має можливість діяти, він цією можливістю не користується", - повідомляє Bloomberg з посиланням на заяву адвокатів Tiffany на слуханнях у суді Нью-Йорка.
Tiffany та інші рітейлери оцінюють свої щорічні збитки від продажу підробок через Інтернет в 30 млрд доларів.
Адвокати ювелірної компанії заявили, що виявили випадки продажу більше 280 тисяч підробок виробів їхньої компанії через eBay. Двоє співробітників Tiffany, в обов'язки яких входило відстеження лотів ювелірного дому на аукціоні eBay, з 2003 по 2004 рік закрили більше 19 000 торгів. Іноді вони купували і самі та перевіряли оригінальне походження покупки. Оригінали виявлялися тільки в 5% випадків з 100.
Слухання в справі, що було почато в 2004 році, як очікується, протривають до 21 листопада. Його результат повинен прояснити, чи вважаються компанії, що проводять онлайн-аукціони, винними в поширенні контрафактної продукції, коли вони лише забезпечують майданчик для подібних угод.
EBay заявила, що витрачає 10 млн доларів на рік на "очищення" свого сайту від фальшивої продукції.
Найбільшим у світі виробником ювелірних виробів класу люкс є Compagnie Financiere Richemont SA, власник Cartier і Van Cleef and Arpels.
За матеріалами:
NEWSru.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас