Щорічні збитки від продажу підробок через Інтернет обходяться ювелірам в 30 млрд доларів


Щорічні збитки від продажу підробок через Інтернет обходяться ювелірам в 30 млрд доларів

Компанія Tiffany & Co, другий за величиною виробник ювелірних виробів класу люкс, вимагає від найбільшого у світі онлайн-аукціонера eBay припинити продавати підробки її продукції.

"Хоча eBay контролює сайт і має можливість діяти, він цією можливістю не користується", - повідомляє Bloomberg з посиланням на заяву адвокатів Tiffany на слуханнях у суді Нью-Йорка.

Tiffany та інші рітейлери оцінюють свої щорічні збитки від продажу підробок через Інтернет в 30 млрд доларів.

Адвокати ювелірної компанії заявили, що виявили випадки продажу більше 280 тисяч підробок виробів їхньої компанії через eBay. Двоє співробітників Tiffany, в обов'язки яких входило відстеження лотів ювелірного дому на аукціоні eBay, з 2003 по 2004 рік закрили більше 19 000 торгів. Іноді вони купували і самі та перевіряли оригінальне походження покупки. Оригінали виявлялися тільки в 5% випадків з 100.

Слухання в справі, що було почато в 2004 році, як очікується, протривають до 21 листопада. Його результат повинен прояснити, чи вважаються компанії, що проводять онлайн-аукціони, винними в поширенні контрафактної продукції, коли вони лише забезпечують майданчик для подібних угод.

EBay заявила, що витрачає 10 млн доларів на рік на "очищення" свого сайту від фальшивої продукції.

Найбільшим у світі виробником ювелірних виробів класу люкс є Compagnie Financiere Richemont SA, власник Cartier і Van Cleef and Arpels.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Кримінал
Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування