Українці найбільш схильні купувати в кредит пральні машини та мобільні телефони — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці найбільш схильні купувати в кредит пральні машини та мобільні телефони

Казна та Політика
310
Українці найбільш схильні купувати в кредит пральні машини, мобільні телефони і телевізори, повідомила компанія "Хоум Кредит Файненс" (Home Credit Finance, Дніпропетровськ) з посиланням на результати дослідження споживчих уподобань своїх клієнтів.
"Незважаючи на те, що компанія пропонує кредити на покупку всіляких товарів тривалого використання, левова частка покупок у кредит (76%) припадає на п'ять категорій: 1-е місце - пральна машина; 2-е місце - мобільний телефон; 3-е місце - телевізор; 4-е місце - холодильник; 5-е місце - комп'ютер", - повідомляється в прес-релізі компанії в четвер.
При цьому, за даними компанії, частіше за все загальна сума кредиту, яку українці вважають "підйомною", складає близько 2 тис. грн: найбільш активно кредитуються люди 26-45 років (45% загальної суми кредитів, що видаються).
"Роль жінки як берегині домівки та особи, що приймає рішення про покупку, визначає чемпіонський статус пральних машинок", - наведені в прес-релізі слова члена наглядової ради Home Credit Bank Іржи Паті.
ТОВ "Хоум Кредит Файненс" (раніше - ТОВ "Приваткредит") із грудня 2006 року працює в складі Home Credit Group. Регіональна мережа компанії складається з більш ніж 1200 торговельних точок по всій Україні.
Home Credit Group створена в 1997 році. Є одним із провідних операторів міжнародного ринку споживчого кредитування, здійснює операції у восьми країнах Центральної і Східної Європи та СНД, а також на ринках, які швидко розвиваються, Китаю та В'єтнаму. Сукупний прибуток групи за 2006 рік склав $2,7 млрд.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас