Медіаактивність найбільших українських банків вересень 2007 року


Медіаактивність найбільших українських банків вересень 2007 року

Медіаактивність найбільших українських банків вересень 2007 року: найбільш просувним банківським продуктом на початку осіни залишалася іпотека, а також зросла медіаактивність банків з питань просування сервісів інвестиційно-банківського бізнесу.

Інформаційно-консалтингова компанія " Комінформ " підвела підсумки інформаційної активності у вересні 2007 року найбільших українських банків у ЗМІ. Об'єктами дослідження стали Брокбізнесбанк, Кредитпромбанк, Надра Банк, OTP Bank, Ощадбанк, Приватбанк, Промінвестбанк, ПУМБ, Райффайзен банк Аваль, Укрпромбанк, Укрсіббанк BNP Paribas Group, Укрсоцбанк, Укрексімбанк, Банк Фінанси та Кредит, Банк Форум. У ході дослідження були проаналізовані всеукраїнські друковані, регіональні друковані, спеціалізовані друковані ЗМІ, інформаційні агентства, Інтернет-ЗМІ.

Лідери медіаактивності. Трійка лідерів медіаактивності у вересні не змінилася (у порівнянні із серпнем): на першому місці Укрсоцбанк (19% від загальної кількості згадувань банків у зазначений період, що на 3% вище показників медіаактивності даного банку в серпні), Укрсіббанк BNP Paribas Group (12% від загальної кількості згадувань банків у зазначений період, що на 2% нижче показників медіаактивності даного банку в серпні), Приватбанк (12%). Підкреслимо, що динамічні зміни медіаактивності спостерігаються у банків, які не входять у трійку лідерів.

Інформаційний тренд вересня. Нагадаємо, що інформаційні пріоритети для групи аналізованих банків у серпні 2007 року виглядали в такий спосіб: перше місце - іпотека (951 згадування даного банківського продукту); друге - інвестиційно-банківський бізнес (379 згадувань). Відзначимо, що інформаційний тренд вересня залишився без змін: на першому місці за числом згадувань іпотечні продукти (922 згадування) і інвестиційно-банківський бізнес, згадування якого істотно зросли у вересні в порівнянні з останнім літнім місяцем (620 згадувань у вересні проти 379 згадувань серпня).

Лідерами вересня з просування іпотеки стали Укрсоцбанк, Райффайзен Банк Аваль та Укрсіббанк. (Ці ж банки були найбільш активними модераторами „іпотечних” тим і у серпні, що свідчить про послідовне просування даними банками даного продукту в ЗМІ).

Акцент на просуванні інвестиційно-банківського бізнесу у вересні зробили Укрсоцбанк, Укрсіббанк і банк Форум. (Лідерами серпня з просуванню інформації про результати інвестиційно-банківського бізнесу були Укрсіббанк BNP Paribas Group, Укрсоцбанк, і Райффайзен Банк Аваль).

Особлива увага у вересні інформаційному просуванню автокредитовання приділили OTP Bank, Укрсоцбанк, Укрсіббанк і Приватбанк.

Приватбанк, банк Фінанси та Кредит і Райффайзен Банк Аваль активніше інших банків займалися просуванням сервісу грошових переказів. (Лідерами серпня з просування сервісу грошових переказів були Укрпромбанк, Райффайзен Банк Аваль і Приватбанк).

Надрабанк, Укрсоцбанк і Приватбанк приклали більше зусиль (у порівнянні з основними конкурентами) зусиль для популяризації через ЗМІ своїх депозитних програм. (Лідерами серпня просування депозитних програм були Укрсоцбанк, Укрсіббанк BNP Paribas Group і Надра Банк).

Акцент на описі роботи з корпорантами у вересні зробили Райффайзен Банк Аваль, Укрексімбанк і OTP Bank. (Найбільша кількість згадувань про роботу з великими корпоративними клієнтами було в серпні в Райффайзен Банк Аваль, Кредитпромбанку та Укрексімбанку).

Активнішей найближчих конкурентів просуванням через ЗМІ своїх платіжних систем займалися Приватбанк, Укрсоцбанк і Райффайзен Банк Аваль. (Лідерами серпня з просування сервісу платіжних карт у серпні стали Укрсоцбанк, Приватбанк, Надра Банк).

Брокбізнесбанк, Надра Банк та Укрексімбанк активнішей (у порівнянні зі своїми найближчими конкурентами) займалися просуванням свого бізнесу в регіонах.

А от роботі з середнім і малим бізнесом приділили більше інформаційної уваги насамперед Укрсіббанк, також Надра Банк і банк Форум. (Лідерами серпня в акцентах на кредитуванні середнього та малого бізнесу були Укрсіббанк BNP Paribas Group, Райффайзен Банк Аваль та Укрсоцбанк).

Суб'єктність та об'єктність досліджуваних банків. У вересні найбільш суб'єктними банками стали Брокбізнесбанк (60% суб'єктних згадувань від загальної кількості згадувань з даного банку), банк Надра (43%) і банк Форум (46%). Цікаво, що у вересні з категорії високо суб'єктних банків „випав” Укрсоцбанк. Відзначимо, що в серпні найбільш суб'єктними банками були Брокбізнесбанк (53% від загального масиву публікацій з даного банку) і Укрсоцбанк (43% від загального масиву публікацій з даного банку). При цьому настільки високі показники суб'єктності досягнуті за рахунок домінування згадувань банків у контрольованих банками публікаціях. А от показники присутності даних банків в оглядах та інтерв'ю незначні.

Найоб'єктнішими банками вересня стали Промінвестбанк (92% від загальної кількості згадувань з даного банку), Райффайзен банк Аваль (87%) і банк Фінанси та Кредит (86 %). Нагадаємо, що найбільш об'єктними банками серпня були Райффайзен банк Аваль, Банк Фінанси та Кредит і Укрпромбанк.

Робота банків з регіональними ЗМІ. У вересні акцент на роботі з регіональними ЗМІ зробили Надра Банк (27% від загальної кількості згадувань банку в зазначений період), ПУМБ (25% від загальної кількості згадувань банку в зазначений період), а також Приватбанк (24% від загальної кількості згадувань по банку). А найменш активно з регіональними ЗМІ серед аналізованих банків працювали Брокбізнесбанк (публікації в регіональних ЗМІ склали 10% від загальної кількості публікацій банку) і OTP Bank (12%).

Представленість банків у різних типах ЗМІ: Інтернет-ЗМІ. За оцінками аналітиків компанії, найбільш масивним каналом інформування банками своїх цільових груп є численні Інтернет-ЗМІ (насамперед - спеціалізовані ЗМІ). Лідерами вересня з присутності банків в Інтернет-ЗМІ стали Брокбізнесбанк (81% публікацій від загального масиву публікацій банку виявлені в Інтернет-ЗМІ), Промінвестбанк (77%), а також Укрсіббанк BNP Paribas Group, ПУМБ та OTP Bank (по 74% кожному банку).

Представленість банків у різних типах ЗМІ: друковані ЗМІ. Найбільше активно у вересні із друкованими ЗМІ працювали такі банки як Кредитпромбанк (37% від загальної кількості згадувань з даного банку зроблені в друкованій пресі), банк Фінанси та Кредит (33% від загальної кількості згадувань з даного банку зроблені в друкованій пресі) і банк Форум (30% від загальної кількості згадувань з даного банку зроблені в друкованій пресі). (Нагадаємо, що за підсумками роботи серпня лідерами згадувань у друкованих ЗМІ сталі Надра Банк (39% від загальної кількості згадувань з даного банку), Укрпромбанк (35%) і Кредитпромбанк (35%).

У групі друкованих ЗМІ традиційно найбільш затребуваний - як інформаційний канал - респектабельні ділові ЗМІ. Активніше за інших із друкованими діловими виданнями у вересні працювали Укрексімбанк (80% від згадувань банку в друкованій пресі розміщені в цій підгрупі ЗМІ), Укрпромбанк (78% від загальної кількості згадувань з даного банку зроблені в даній підгрупі ЗМІ) і Укрсіббанк (76% від загальної кількості згадувань даному банку зроблені в цій підгрупі ЗМІ).

Впливові суспільно-політичні ЗМІ - на другому місці із затребуваності серед друкованих інформаційних каналів. Із цією підгрупою ЗМІ найбільше активно у вересні працювали Промінвестбанк (50% від загальної кількості згадувань у друкованій пресі банку розміщені в цій підгрупі ЗМІ), Брокбізнесбанк (40%) і OTP Bank (30%).

З багатотиражними друкованими таблоїдами активніше за інших банків працювали Надра Банк, банк Фінанси та Кредит і Укрсоцбанк.

Представленість банків у різних типах ЗМІ: інформаційні агентства. З інформаційними агентствами у вересні активніше за інших співробітничали такі банки як Укрексімбанк (7% від загальної кількості публікацій даному банку), Ощадбанк (6%) і банк Форум (6%).

Представленість банків у різних типах публікацій. Найчисельнішим з жанру присутності банків у ЗМІ вересня стало новостійні присутності. Лідерами в новостійному жанрі були Брокбізнесбанк (50% від загальної кількості виявлених публікацій даному банку класифіковані як новостные), Укрсіббанк (27%) і банк Форум (12%). Далі - присутність банків в оглядових публікаціях і отут лідерами є Укрпромбанк і Промінвестбанк (по 16% від загальної кількості виявлених публікацій кожному банку класифіковані як огляди). Найактивніше через інтерв'ю із цільовими групами спілкувалися топ-менеджери ПУМБа (3% від загальної кількості згадувань співробітників банку класифіковані як інтерв'ю і коментарі), Приватбанку (2%) і Надра Банку (1,7%).

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Медіаактивність найбільших українських банків вересень 2007 року» на Finance.ua - 2.0
В Контексті Finance.ua