0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

Медіаактивність найбільших українських банків вересень 2007 року


Медіаактивність найбільших українських банків вересень 2007 року

Медіаактивність найбільших українських банків вересень 2007 року: найбільш просувним банківським продуктом на початку осіни залишалася іпотека, а також зросла медіаактивність банків з питань просування сервісів інвестиційно-банківського бізнесу.

Інформаційно-консалтингова компанія " Комінформ " підвела підсумки інформаційної активності у вересні 2007 року найбільших українських банків у ЗМІ. Об'єктами дослідження стали Брокбізнесбанк, Кредитпромбанк, Надра Банк, OTP Bank, Ощадбанк, Приватбанк, Промінвестбанк, ПУМБ, Райффайзен банк Аваль, Укрпромбанк, Укрсіббанк BNP Paribas Group, Укрсоцбанк, Укрексімбанк, Банк Фінанси та Кредит, Банк Форум. У ході дослідження були проаналізовані всеукраїнські друковані, регіональні друковані, спеціалізовані друковані ЗМІ, інформаційні агентства, Інтернет-ЗМІ.

Лідери медіаактивності. Трійка лідерів медіаактивності у вересні не змінилася (у порівнянні із серпнем): на першому місці Укрсоцбанк (19% від загальної кількості згадувань банків у зазначений період, що на 3% вище показників медіаактивності даного банку в серпні), Укрсіббанк BNP Paribas Group (12% від загальної кількості згадувань банків у зазначений період, що на 2% нижче показників медіаактивності даного банку в серпні), Приватбанк (12%). Підкреслимо, що динамічні зміни медіаактивності спостерігаються у банків, які не входять у трійку лідерів.

Інформаційний тренд вересня. Нагадаємо, що інформаційні пріоритети для групи аналізованих банків у серпні 2007 року виглядали в такий спосіб: перше місце - іпотека (951 згадування даного банківського продукту); друге - інвестиційно-банківський бізнес (379 згадувань). Відзначимо, що інформаційний тренд вересня залишився без змін: на першому місці за числом згадувань іпотечні продукти (922 згадування) і інвестиційно-банківський бізнес, згадування якого істотно зросли у вересні в порівнянні з останнім літнім місяцем (620 згадувань у вересні проти 379 згадувань серпня).

Лідерами вересня з просування іпотеки стали Укрсоцбанк, Райффайзен Банк Аваль та Укрсіббанк. (Ці ж банки були найбільш активними модераторами „іпотечних” тим і у серпні, що свідчить про послідовне просування даними банками даного продукту в ЗМІ).

Акцент на просуванні інвестиційно-банківського бізнесу у вересні зробили Укрсоцбанк, Укрсіббанк і банк Форум. (Лідерами серпня з просуванню інформації про результати інвестиційно-банківського бізнесу були Укрсіббанк BNP Paribas Group, Укрсоцбанк, і Райффайзен Банк Аваль).

Особлива увага у вересні інформаційному просуванню автокредитовання приділили OTP Bank, Укрсоцбанк, Укрсіббанк і Приватбанк.

Приватбанк, банк Фінанси та Кредит і Райффайзен Банк Аваль активніше інших банків займалися просуванням сервісу грошових переказів. (Лідерами серпня з просування сервісу грошових переказів були Укрпромбанк, Райффайзен Банк Аваль і Приватбанк).

Надрабанк, Укрсоцбанк і Приватбанк приклали більше зусиль (у порівнянні з основними конкурентами) зусиль для популяризації через ЗМІ своїх депозитних програм. (Лідерами серпня просування депозитних програм були Укрсоцбанк, Укрсіббанк BNP Paribas Group і Надра Банк).

Акцент на описі роботи з корпорантами у вересні зробили Райффайзен Банк Аваль, Укрексімбанк і OTP Bank. (Найбільша кількість згадувань про роботу з великими корпоративними клієнтами було в серпні в Райффайзен Банк Аваль, Кредитпромбанку та Укрексімбанку).

Активнішей найближчих конкурентів просуванням через ЗМІ своїх платіжних систем займалися Приватбанк, Укрсоцбанк і Райффайзен Банк Аваль. (Лідерами серпня з просування сервісу платіжних карт у серпні стали Укрсоцбанк, Приватбанк, Надра Банк).

Брокбізнесбанк, Надра Банк та Укрексімбанк активнішей (у порівнянні зі своїми найближчими конкурентами) займалися просуванням свого бізнесу в регіонах.

А от роботі з середнім і малим бізнесом приділили більше інформаційної уваги насамперед Укрсіббанк, також Надра Банк і банк Форум. (Лідерами серпня в акцентах на кредитуванні середнього та малого бізнесу були Укрсіббанк BNP Paribas Group, Райффайзен Банк Аваль та Укрсоцбанк).

Суб'єктність та об'єктність досліджуваних банків. У вересні найбільш суб'єктними банками стали Брокбізнесбанк (60% суб'єктних згадувань від загальної кількості згадувань з даного банку), банк Надра (43%) і банк Форум (46%). Цікаво, що у вересні з категорії високо суб'єктних банків „випав” Укрсоцбанк. Відзначимо, що в серпні найбільш суб'єктними банками були Брокбізнесбанк (53% від загального масиву публікацій з даного банку) і Укрсоцбанк (43% від загального масиву публікацій з даного банку). При цьому настільки високі показники суб'єктності досягнуті за рахунок домінування згадувань банків у контрольованих банками публікаціях. А от показники присутності даних банків в оглядах та інтерв'ю незначні.

Найоб'єктнішими банками вересня стали Промінвестбанк (92% від загальної кількості згадувань з даного банку), Райффайзен банк Аваль (87%) і банк Фінанси та Кредит (86 %). Нагадаємо, що найбільш об'єктними банками серпня були Райффайзен банк Аваль, Банк Фінанси та Кредит і Укрпромбанк.

Робота банків з регіональними ЗМІ. У вересні акцент на роботі з регіональними ЗМІ зробили Надра Банк (27% від загальної кількості згадувань банку в зазначений період), ПУМБ (25% від загальної кількості згадувань банку в зазначений період), а також Приватбанк (24% від загальної кількості згадувань по банку). А найменш активно з регіональними ЗМІ серед аналізованих банків працювали Брокбізнесбанк (публікації в регіональних ЗМІ склали 10% від загальної кількості публікацій банку) і OTP Bank (12%).

Представленість банків у різних типах ЗМІ: Інтернет-ЗМІ. За оцінками аналітиків компанії, найбільш масивним каналом інформування банками своїх цільових груп є численні Інтернет-ЗМІ (насамперед - спеціалізовані ЗМІ). Лідерами вересня з присутності банків в Інтернет-ЗМІ стали Брокбізнесбанк (81% публікацій від загального масиву публікацій банку виявлені в Інтернет-ЗМІ), Промінвестбанк (77%), а також Укрсіббанк BNP Paribas Group, ПУМБ та OTP Bank (по 74% кожному банку).

Представленість банків у різних типах ЗМІ: друковані ЗМІ. Найбільше активно у вересні із друкованими ЗМІ працювали такі банки як Кредитпромбанк (37% від загальної кількості згадувань з даного банку зроблені в друкованій пресі), банк Фінанси та Кредит (33% від загальної кількості згадувань з даного банку зроблені в друкованій пресі) і банк Форум (30% від загальної кількості згадувань з даного банку зроблені в друкованій пресі). (Нагадаємо, що за підсумками роботи серпня лідерами згадувань у друкованих ЗМІ сталі Надра Банк (39% від загальної кількості згадувань з даного банку), Укрпромбанк (35%) і Кредитпромбанк (35%).

У групі друкованих ЗМІ традиційно найбільш затребуваний - як інформаційний канал - респектабельні ділові ЗМІ. Активніше за інших із друкованими діловими виданнями у вересні працювали Укрексімбанк (80% від згадувань банку в друкованій пресі розміщені в цій підгрупі ЗМІ), Укрпромбанк (78% від загальної кількості згадувань з даного банку зроблені в даній підгрупі ЗМІ) і Укрсіббанк (76% від загальної кількості згадувань даному банку зроблені в цій підгрупі ЗМІ).

Впливові суспільно-політичні ЗМІ - на другому місці із затребуваності серед друкованих інформаційних каналів. Із цією підгрупою ЗМІ найбільше активно у вересні працювали Промінвестбанк (50% від загальної кількості згадувань у друкованій пресі банку розміщені в цій підгрупі ЗМІ), Брокбізнесбанк (40%) і OTP Bank (30%).

З багатотиражними друкованими таблоїдами активніше за інших банків працювали Надра Банк, банк Фінанси та Кредит і Укрсоцбанк.

Представленість банків у різних типах ЗМІ: інформаційні агентства. З інформаційними агентствами у вересні активніше за інших співробітничали такі банки як Укрексімбанк (7% від загальної кількості публікацій даному банку), Ощадбанк (6%) і банк Форум (6%).

Представленість банків у різних типах публікацій. Найчисельнішим з жанру присутності банків у ЗМІ вересня стало новостійні присутності. Лідерами в новостійному жанрі були Брокбізнесбанк (50% від загальної кількості виявлених публікацій даному банку класифіковані як новостные), Укрсіббанк (27%) і банк Форум (12%). Далі - присутність банків в оглядових публікаціях і отут лідерами є Укрпромбанк і Промінвестбанк (по 16% від загальної кількості виявлених публікацій кожному банку класифіковані як огляди). Найактивніше через інтерв'ю із цільовими групами спілкувалися топ-менеджери ПУМБа (3% від загальної кількості згадувань співробітників банку класифіковані як інтерв'ю і коментарі), Приватбанку (2%) і Надра Банку (1,7%).

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування