Скільки отримують зірки за рекламу? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Скільки отримують зірки за рекламу?

602
Участь у рекламі розкручених персон зі світу шоу-бізнесу та спорту обходиться компаніям від 2 000 до 2 млн дол., повідомляє телеканал СТБ.
Сьогодні близько 10 вітчизняних рекламних роликів відомих брендів побудовані на участі публічних осіб.
Дизайнер Діана Дорожкіна та телеведуча Людмила Добровольська вибирають техніку LG. Співачки Ані Лорак і Тину Кароль користуються косметикою "Чорний жемчуг". Співачка Руслана красить волосся фарбою від Garnier. Український футболіст Андрій Шевченко п'є пиво Оболонь, а богатир Василь Вирастюк обирає "пиво справжніх чоловіків" Арсенал. Чемпіон світу з плавання Олег Лісогор вживає соки Біола.
Компанії-лідери, використовуючи сelebrity marketing, упевнені в тому, що зірки можуть підвищити їхні обсяги продажів мінімум на 20%.
Так, за інформацією Omega, виробника дорогих годин, на 900% зросли продажі продукції після виходу роликів з кіноактором Пірсом Броснаном. Adidas і Nike борються за футболіста Девіда Бекхема, якому однаково, що рекламувати, аби тільки сума була не менш 4 млн дол.
Українські розцінки досить низькі в порівнянні із західними. Наші зірки в середньому отримують за зйомки в рекламі від 2 000 до 20 000 дол. Західні можуть отримувати до 5 млн дол. Найдорожчий рекламний контракт в історії США - 9 млн дол. - був підписаний між компанією Pepsi і співачкою Брітні Спірс.
За неофіційним даними, за контракт із Андрієм Шевченко, підписаний на 2006-2007 роки, компанія Оболонь заплатила близько 2 млн дол.
Варто додати, що недавно стали відомі суми, які отримують українські зірки за участь у політичній рекламі
За матеріалами:
СТБ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас