Росіяни відмовились від купівлі Морот Сім — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Росіяни відмовились від купівлі Морот Сім

Фондовий ринок
354
Російський Оборонпром, дочірня структура Рособоронекспорт, припинив переговори про покупку 51% акцій одного з найбільших українських машинобудівних підприємств - компанії Мотор Січ, пише Коммерсантъ-Україна .
Експерти вважають, що в угоді була більш зацікавлена російська сторона, але Оборонпром не зміг домовитися про ціну. Тепер це підприємство готує бізнес-план створення виробництва вертолітних двигунів у Росії, щоб замінити українського постачальника.
Про те, що ОПК Оборонпром припинив переговори з Мотор Січ, у п'ятницю повідомив глава ОПК Денис Мантуров. "Компанія Мотор Січ розмістила частини своїх акцій на франкфуртській біржі, зменшивши пакет, про який велися переговори",- пояснив Мантуров. У червні в ході приватного розміщення 6% Мотор Січ придбали західні інвестфонди за $18,7 млн, тим самим оцінивши загальну капіталізацію компанії в $311,7 млн.
Зараз майже всі вертольоти, які будуються в Росії, обладнані двигунами Мотор Січ. Невелика кількість двигунів з українських комплектуючих збирає Климов (входить у РСК МіГ).
Оборонпром вів переговори з Мотор Січ більше року, причому минулого літа гендиректор та основний власник підприємства В'ячеслав Богуслаєв висловив намір співробітничати з російською стороною. Передбачалося, що Мотор Січ увійде до складу російського холдингу, що об'єднає виробників двигунів для бойових літаків і вертольотів. Але цього року Богуслаєввуже озивався про угоду скептично.
Оборонпром планує налагодити випуск двигунів ТВ3-117 і ВК-2500, установлюваних на 90% вертольотів Мі і Ка, ВК-800 - для легких вертольотів типу Ансат і Ка-226, а також ВК-3000У - для важких вертольотів типу Мі-38. Загальну вартість проекту Мантуров назвати не смог. Вкладення у виробництво ВК-2500 і ТВ3-117 він оцінив в 3 млрд руб. (близько $117 млн), ВК-800 і ВК-3000У (серійно ще не випускаються) - в $200-300 млн. Керівник Роспрому Борис Альошин повідомив, що засоби на серійне виробництво двигунів для вертольотів уже закладені в програмі розвитку оборонно-промислового комплексу до 2015 року.
Борис Рибак вважає, що налагодження випуску двигунів у Росії - "процес довгий і трудомісткий", і повноцінного російського конкурента Мотор Січ одержить не швидко. Однак експерт Центру аналізу стратегій і технологій Костянтин Макієнко відзначає, що близько 70% комплектуючих для вертолітних двигунів випускається в Росії, так що немає "ніяких проблем для створення виробництва, окрім можливих політичних". На думку пана Макієнко, при нинішніх об'ємах випуску вертольотів (250 в 2006-2007 роках) і вартості кожного двигуна приблизно $500 тис. проект Оборонпрому окупиться протягом декількох років.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас