На двох стільцях: залишившись у рф, Nestlé хоче заробляти й в Україні (список брендів) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На двох стільцях: залишившись у рф, Nestlé хоче заробляти й в Україні (список брендів)

Фондовий ринок
3474
На двох стільцях: залишившись у рф, Nestlé хоче заробляти й в Україні (список брендів)
На тлі повномасштабного військового вторгнення Росії на територію незалежної України швейцарська компанія Nestlé ухвалила рішення залишитися на російському ринку.
В компанії вважають, що війна в Україні — це не привід для того, що піти з російського ринку.
«Діяльність не спрямована на отримання прибутку. Це — підтримка принципу забезпечення права на харчування...» — йдеться в заяві Nestlé.
Президент України Володимир Зеленський під час звернення до швейцарського народу, згадав саме Nestlé як компанію, яка продовжує роботу в Росії попри обстріли її армією українських міст.
«Хороша їжа. Хороше життя» — так звучить слоган компанії Nestlé. Вашої компанії, яка відмовляється піти з Росії. Навіть зараз, коли звідти лунають погрози й іншим країнам Європи, вже не тільки нам. Коли звідти доноситься навіть ядерний шантаж", — підкреслив Зеленський.
Однак, Nestlé обмежилася виведенням з російського ринку лише двох брендів — KitKat та Nesquik.
Решта брендів компанії як і раніше будуть широко представлені на прилавках країни-окупанта.
Разом з тим, компанія продовжує активно просувати свою продукцію й на українському ринку.
На сьогодні в Україні продукція Nestlé представлена великим списком брендів:
  • NESCAFÉ,
  • Nesquik,
  • Coffee-mate,
  • Nuts, KitKat,
  • Lion,
  • Purina,
  • Gerber,
  • «Світоч»,
  • «Торчин»,
  • «Мівіна».
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас