Літаючий "гіперкар" LEO Coupe отримає понад 200 повітряних гвинтів (фото)
Молода компанія LEO Flight готує до льотних випробувань першу версію аеромобіля LEO Coupe (LX-1). Альфа-прототип отримає не менше 76 канальних вентиляторів діаметром 11 сантиметрів кожен. У фінальній версії повітряне судно на електричній тязі використовуватиме понад 200 гвинтів.
LEO Flight (раніше Urban eVTOL) вперше заявила про себе близько року тому. Започаткували стартап спеціаліст NASA з електричних двигунів для літаючих засобів з вертикальним зльотом і посадкою та відомий у вузьких колах дизайнер спорткарів.
Запропонований дизайн аеротаксі на двох пасажирів та водія зовні нагадує спортивну машину та легко поміститься у гаражі. Дякувати за це треба компактним коробчастим крилам.
Головний недолік коробчастих крил — це порівняно невелика підйомна сила. Згідно з розрахунками, підйомна сила починає тримати LEO Coupe з коробчастими крилами на швидкості понад 185 км/год. Це означає, що апарат повинен досить довго рухатися і розганятися шляхом пропелерної тяги, що також означає підвищену витрату заряду батарей.
Виходом із цієї ситуації стане використання безлічі невеликих вентиляторів замість десятка-другого великих пропелерів.
Перевага безлічі невеликих двигунів компанія бачить у низькому струмовому навантаженні на кожен з них і на електроніку. Це підвищить надійність і позитивно позначиться на вазі проводки, зокрема шляхом меншого перерізу силових кабелів.
За матеріалами: Телеканал 24
Поділитися новиною