Лекція у столичному коледжі від Головного комплаєнс-менеджеру АТ «Комінбанк» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

Лекція у столичному коледжі від Головного комплаєнс-менеджеру АТ «Комінбанк»

Особисті фінанси
37
Наталія Продан, Головний комплаєнс-менеджер (Chief Compliance Officer, ССО) Cominbank прочитала лекцію здобувачами освіти ВСП «Київський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ».
Майбутні маркетологи й фінансисти отримали унікальну можливість дізнатися про «Управління ризиками» від експертки з багаторічним управлінським досвідом. Передача практичних знань допомагає студентам осягнути реальні виклики та робочі процеси, з якими стикаються професіонали в своїй діяльності.
Під час зустрічі слухачі дізналися про такі визначення, як:
— Культура управління ризиками,
— Банківські ризики,
— Поняття комплаєнсу та комплаєнс-контролю,
— Джерела виникнення комплаєнс-ризиків.
17 вересня 2024 року між Cominbank і навчальним закладом був підписаний Меморандум про співпрацю. Метою меморандуму є співробітництво у сфері просвітньої, навчальної, експертної, виховної та культурної діяльності в рамках освітнього процесу.
Плідна робота триває і є частиною просвітницької місії Банку: лекції від представників Cominbank стають постійною практикою, яка дозволяє молоді отримувати цінні знання від професіоналів. Адже знання від практиків та «живі» приклади сприяють найефективнішій підготовці майбутніх спеціалістів.
Нагадаємо, що цього місяця Cominbank здобув престижну галузеву премію Banker Awards 2024, ставши Лідером просвітницької діяльності у фінансовій сфері.
За матеріалами:
Комінбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас