247
«Київстар» відновив 100% послуг, — президент компанії

Найбільший український оператор зв’язку «Київстар» відновив усі послуги компанії як в Україні, так і за кордоном.
Про це повідомив президент «Київстар» Олександр Комаров в ефірі національного телемарафону в середу, передає «Інтерфакс-Україна».
«Ми відновили всі послуги на 100% по всій території України, а також за кордоном. Останню послугу, яку ми відновлювали, це був міжнародний роумінг. У понеділок ми почали і у вівторок закінчили. Усі послуги „Київстар“ працюють без будь-яких обмежень», — заявив Комаров.
Він зазначив, що реальні дані про відтік абонентів «Київстар» до інших мобільних операторів компанія зможе побачити за кілька днів.
Читайте також: Київстар, Vodafone чи lifecell: що робити за відсутності зв’язку
«Усе ще є деякі проблеми з внутрішніми системами моніторингу, аналітики, які ми зараз відновлюємо, і, думаю, що ми побачимо вже реальну статистику за кілька днів», — сказав Комаров.
Президент компанії наголосив, що «Київстар» зробив висновки після кібератаки і почав впровадження оновлених методів кіберзахисту у співпраці зі Службою безпеки України.
За його словами, компанія також разом із СБУ та Держспецзв’язку ділиться своїм досвідом ліквідації наслідків масштабної кібератаки з іншими українськими технологічними компаніями.
Довідка Finance.ua:
- після збою рано вранці 12 грудня, викликаного масштабною кібератакою, «Київстар» почав відновлювати послуги голосового зв’язку ввечері 13 грудня, за добу в окремих регіонах знову запрацював мобільний інтернет, а про його повне відновлення загалом у країні компанія повідомила ввечері 15 грудня;
- вранці 18 грудня «Київстар» повідомив про відновлення послуги SMS, а через добу — мобільного інтернету в метрополітені Києва та Харкова. У компанії заявили, що планують домогтися повної стабілізації в наданні послуг до кінця тижня.
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною