489
FinAwards-2023: Обрано найкращу рекламну кампанію серед МФО
— Кредит&Депозит
У Києві 31 березня відбулася шоста церемонія нагородження банків, фінансових і страхових компаній — FinAwards-2023.
Прикметно, що попри повномасштабну війну, церемонія відбулася в офлайні — фінансисти, банкіри та інші гості премії зібралися в кулуарах Торгово-промислової палати України, аби нагородити найкращих у своїй галузі.
Про премію. FinAwards — щорічна премія, яка визначає найкращі фінансові та інвестиційні продукти, клієнтські сервіси, IT-впровадження, фінтех проєкти, а також найуспішніших та найефективніших топменеджерів фінансових компаній.
Засновники премії — популярні сайти України про фінанси та інвестиції Finance.ua і Minfin.com.ua.
Під час церемонії обрали й найкращу рекламну кампанію в МФО.
Як обирали? У номінації брали участь МФО, які у 2022-2023 запустили креативну рекламу, що запам’ятовується, що дозволило досягти хороших показників у підвищенні впізнаваності бренду, виведенні нового продукту та/або призвело до істотного зростання відвідуваності сайту, збільшення продажів.
Хто ж переміг
Перше місце посіла компанія CreditPlus, яка представила рекламну акцію «Будь на зв’язку». Так клієнти мали змогу отримати не лише вигідний кредит, а й поповнення мобільного на 100 грн, щоб завжди бути на зв’язку.

Срібло у номінації вручили MyCredit із кампанією «Все буде Україна!».
Третє місце отримала CreditKasa з рекламою «Не розрахували/Не вписались/Не дотягнули».
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
У банківському секторі скоротилася частка непрацюючих кредитів до 24,5%
Експерти розповіли, яким депозитам віддають перевагу українці
Українці беруть менше «позик до зарплати», але на більші суми
У жовтні до банків в управлінні Фонду гарантування вкладів надійшло 167,3 млн грн
У яких регіонах України найчастіше видають іпотечні кредити — НБУ
На рахунках українців зберігається понад 1 трильйон гривень: яка структура розподілу вкладів (інфографіка)
